Sunniva78 har to små Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Jeg kjøpte noen i forrige uke, og lillegutt har bare brukt de noen dager. I går kveld når jeg skulle legge ham merker jeg at det var hull/sprekk i den ene. Er silikon-smokk... De skal vel ikke bli ødelagte så fort..?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 skal vel ikke det nei. men hvis han har tenner så er det sikkert inbgen garanti, vet jo aldri hvor hardt og mye han biter i den.
viktorogmilla Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Høres ut som en produksjonsfeil med mindre han har tenner og biter mye. Silikon skal jo tåle en del. Ville prøvd å reklamere. Dvs jeg er for lat og ville sikkert bare kastet den, men synes du skal prøve:)
Sunniva78 har to små Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2008 Han er bare 4 mnd, og ingen tenner enda. Bruker ikke gidde å levere inn ting jeg heller, men denne smokken var jo helt ny.. Vel, får se om jeg husker det neste gang jeg skal dit:-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 hvis han ikke har tenner så hadde jeg nok sendt dem en mail ja! du får sikkert noen gratis smokker da )
Sessa ruger igjen... Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Klag til importøren/leverandøren så kan det hende det dukker opp noen overraskelser i posten. Dette høres ut som en produksjonsfeil og da er det lite trolig at produsenten får vite om det hvis du bare leverer den inn til butikken du kjøpte dem. Og tro meg produksjonsfeil vil de gjerne bli informert om!
Sunniva78 har to små Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2008 Da har jeg sendt mail, så får jeg høre hva de sier:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå