lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 jeg sover ikke om natta lenger! er gravid i uke 27, vondt i bekkenet og ligger ikke så godt. og har jeg ikke vondt så har jeg en indre uro liksom, får ikke slappet av og roet meg, kribbler i kroppen, enda jeg er trøtt som en strømpe. legger meg ca kl 23, er da passe trøtt, men sovner ikke før 02-4 en gang. står opp tusen ganger å tisser, vrir meg, blir varm. Holder på å bli gaaal! tips mottas gjerne!
Masaili <3 Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Når jeg sliter med å sovne så finner jeg en god stilling å ligge i, og konsentrerer meg om å puste. Puster rolig og tungt, og teller ned fra 100 til 0, og konsentrer meg om å puste mens jeg teller. Merker jeg at tankene flyter til noe annet, tvinger jeg meg til å fokusere på det jeg skal (pusting og telling) og starter på nytt. Stort sett sovner jeg før jeg har kommet ned til 70!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 ok. skal prøve dette i natt ) takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå