Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Jeg er så fortvilet over henne.. Hun er gift med en mann som har et barn fra før. Dette barnet er nå 11 år og hun har enda ikke lært seg å bli glad i det. De har vært sammen siden barnet var et år gammelt. I mellomtiden har de fått to egne barn. Hun prater mye om hvor teit barnemoren er og hvor vanselig det er å forholde seg til henne. Jeg vet godt hvem denne dama er og hun er helt grei! Hun sier til stadighet at alt hadde vært mye bedre om han ikke var til og at hun skulle ønske de ikke hadde ham. Faren til barnet, som er ( om mulig) enda verre, er veldig påvirket av sin kone og forteller moren hver gang at hadde det vært opp til ham, så hadde ikke barnet vært her. Han ville nemlig abort men hun valgte å beholde barnet. Det var et one night stand... Jeg har prøvd av all min vilje og snakke vett i venninnen min fordi jeg vet at det er et barn på 11 år som har det kjempevondt fordi det ikke føler seg som en del av familien. De tar ikke barnet med på ferie, henter det senere enn avtalt og leverer før . Inkluderes ikke i noe. Kan ikke ha barnet ET MINUTT over avtalt tid. Har alltid en grunn... Maser hele tiden om hvor mye de må betale i barnebidrag.. Nekter å kjøpe klær og ting til barnet fordi de betaler jo barnebidrag... En merker tydelig forskjellsbehandlingen av det barnet og egne barn. Alt som omfatter barnet er " sukk" og "stønn". HUn ønsker sympati fordi dette ødelegger hennes visjon av den perfekte familien, men det får hun ikke av meg. Nå er jeg så lei av å se hvor stygge de er med dette barnet, og jeg har bare lyst å kutte henne helt ut,, Møkkakjerring!!!
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Her skulle vel mor tatt tak og heller snakka med ungen så han slapp å være der....skal ikke være hos far for enhver pris når far og stemor ikke kan gi gutten omsorg og kjærlighet. Slike folk er møkkafolk ja....pleier ofte å lyse lang vei av dem også....veldig kald og ekkel utstråling...
ragna Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 du sier at moren til barnet er helt grei? hun virker jo temmelig forblåst i hodet?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Hvorfor er denne barnemoren forblåst da?? Det er min venninne som kommer med alle de idiotiske uttalelsene... Hi
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Jeg er selv "stemor" til en på 11 og må innrømme at jeg ikke er så glad i henne som mine egne barn, hvis det kan måles, men selvsagt bryr jeg meg masse om henne og er virkelig glad i henne!!! Jeg har heller ingenting til overs for moren hennes, ikke fordi hun er moren, men fordi hun rett og slett er teit. Men selvfølgelig innkluderer vi barnet med alt vi finner på når hun er hos oss, og hadde min samboer oppført seg slik du sier han du kjenner gjør, så hadde jeg også reagert! Det er ikke alltid lett med stebarn, ekser osv, men man gjør alt for barna uansett! Syns det er skikkelig råttent gjort av de, det du sier. Vet moren til barnet om dette her? Tror kanskje mor og far bør snakke litt om dette sammen, UTEN stemor.
ragna Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 ja hvorfor er barnemoren forblåst?? "Faren til barnet, som er ( om mulig) enda verre, er veldig påvirket av sin kone og forteller moren hver gang at hadde det vært opp til ham, så hadde ikke barnet vært her." en mor som sender sitt barn avgårde til et lavmålsområde hvor gutten ikke er ønsket, må jo være temmelig dum? stakkars barn. men det sier jo litt om deg også som godtar at barnet har det på dette viset?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 "Godtar"? Hva i all verden skal HI gjøre, da? Si til foreldrene at de suger, og slik og slik må dere gjøre?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 hehe, jeg har faktisk bare ventet på et en eller annen skulle slenge ut noe lignede som dette.. dette er jo DIB... Men at det sier litt om meg at jeg godtar dette??? Hva pokker kan jeg gjøre da??? Jeg kjenner ikke barnemoren, Vet bare hvem hun er.Hun er en alenemor uten foreldre. Hun har ingen og jeg er gaaanske sikker på at hun sendre barnet sitt dit i desparasjon fordi hun ikke har noen å ty til. Hun vet nok ikke hvor ille det er.. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd å fortelle min venninne om at hun ødelegger et barn, Mannen hennes kjenner jeg knapt. HI
Northernlights Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 Håper moren til 11 åringen søker nytt og høyere bidrag HVERT ÅR til han er 18!!!!!!!!!! Jeg hadde aldri sent mine barn til slike møkkafolk. Den "faren" var spermdonoren. It takes more to be a FATHER. Og den stemoren er akkurat den typen som drar alle andre stemødre ned i møkka med seg, og dessverre er det mange sånne. Sikker på at de tilfellene jeg vet om personlig, så går det ti onde på 1 god stemor. Men det er min personlige erfaring fra folk jeg vet om. Håper at du sier fra til denne venninnen din om hvor stygg hun er. Noen må jo si det til henne.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #10 Skrevet 3. juli 2008 Sånn går det når du er så laus i trusestrikken å får barn med flere forskjellige.. Da må man regne med sånt drama... Så det fortjener dere.
Northernlights Skrevet 3. juli 2008 #11 Skrevet 3. juli 2008 Ungene fortjener det uansett ikke. En gang må folk bli voksne,og sette barna foran seg selv.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #12 Skrevet 4. juli 2008 Du bør være like fortvilet over mannen til venninnen din, som ikke vil ha sønnen sin der.For det er jo tydelig. Stakkars gutt.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #13 Skrevet 4. juli 2008 Anonym 14:56!!! For ett lavmålssvar... Men du er sikkert ei møkkastemor selv?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #14 Skrevet 4. juli 2008 Det var sikkert dobbelt betydning det svaret. Til alle som har barn med forskjellige fedre. Akkurat som om fedrene skal stå uten ansvar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå