Hyacinth Bucket Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Det skal jeg og knerten. Blir litt rart å reise alene som voksen, men gleder meg alikevel.
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Kunne godt tenkt meg en tur selv, men snuppa har siste dag i barnehagen i dag og jeg gidder ikke dra uten henne hehe Sikkert stapp fullt der i dag tenker jeg
temi & keli Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Akkurat i dag må man sikkert parkere ved VGS Vi blir hjemme.. hehe
Ioren Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Har ikke tid i dag =S Skal gjøre klart til bursdag i kveld og reiser bort i morgen tidlig =S Men det frister MASSE!! Kos deg =D
Labambie Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Hadde vi hatt skyss hadde vi dratt.. Hadde vært utrolig godt
Hyacinth Bucket Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2008 Var der er bråtur, ikke all verdens med folk og fikk fint parkering. Men.. måtte reise umiddelbart etter at vi kom fordi mini hadde skåret seg og vi måtte på legevakten. Nå sitter vi inne i finværet og gutten min har en kjempebandasje på hånden. :-( Stakkars liten, nå får han ikke bade på lenge, ei heller lekt i sandkassen uten plastpose på hånden. Blir litt handikappet av slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå