**¤¤** Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Hvordan gjør dere det med følging og henting i barnehagen? Og hvordan har dere råd til å kjøpe leilighet/hus alene?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Har man en snill sjef så får man noen ganger tilrettelagt arbeidstider etter barnehagens åpningstider. Lån og slike ting kommer jo alltid an på hvor mye inntekt man har en en stor fordel er å ha egenkapital.
**¤¤** Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har akkurat meg en ny jobb. De åpner kl.07.00 og stenger kl.17.00. Vi jobber skift. Sjefen virker grei, men syns det blir teit hvis jeg skal spørre om jeg kan jobbe fra 8-16 med en gang.
skoeske2 Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har spurt om det samme i dette forumet for ikke så lenge siden, fikk mange bra svar. Selv har jeg to barn i to forskjellige barnehager og jobber fulltid. Vurderer å gå ned til 90% stilling, vil ikke at barna skal være i barnehage lenger enn 9-16 (ideelt sett), synes det er lange nok dager. Så jeg må ta igjen på kveldstid og onsdager når far henter barna. Dessuten har barna en bestemor som henter en gang i uken, det gir meg en ekstra time. Det er et skikkelig regnestykke. Men jeg prioriterer kortere dager i barnehage iom at jeg har mulighet til å ta igjen litt jobb på kveldene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå