Shabby Cheap Chic Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 http://www.mittrom.no/comersus/store/comersus_viewItem.asp?id Product=306 Tenkte i stede for sprinkelseng, siden snuppa blir ca 17 måneder når babyen kommer. Står at den kan brukes til 8 - 10 måneder og regner meg at snuppa ikke trrenger sprinkelseng lenger da... da er hun jo godt over 2 år..
LadyLuck & Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 får beskjed om at det er en ugyldig vare.. linken funker ikke...
Pirkeanonym Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Ja linken funker ikke, men nå ble jeg veldig nysgjerrig.. Hva heter sengen?
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2008 www.mittrom.no/comersus/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=306 Heter Byssanlull Spedbarnshengekøye.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 3. juli 2008 #10 Skrevet 3. juli 2008 Har ikke prøvd den, men den så jo fin ut
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. juli 2008 Ja også kan den brukes lenge... Kjekk å ha i stua å tenkte jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå