BS-april Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 min lille er 7 uker nå. kan vi sitte med han ute i skyggen under parasoll?? er så redd for at han skal bli syk, men det er jo så fint å varmt idag.
Labambie Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Hehe,du skal vel ikke barrikadere deg inne? Det er kjempevarmt på østlandet i dag iallefall. Så i dag kan alle barn ligge ute i skyggen i bare bleia. Vær så snill å ikke kle på noe særlig. Jeg skjønner du er redd for at han skal bli syk,men de blir ikke lettere syke enn oss. Men derimot overoppheting er livsfarlig for de små... Kos dere i dag!
2SmåTroll Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 håper det går bra. her er tulla 4 uker og har sitti masse i skyggen alt.
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har vært masse ute med min lille baby siden hun ble født. De tar ikke skade av å være ute, bare kle de etter været og ikke ha de i sola.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 syk? blir ikke syk av frisk luft hvis man kler dem etter været ) b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå