Gjest Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 disse støttetrusene etter fødsel? hva hjelper d mot?kan d være med på å gjør magen litt mer fast?eller hva er hensikten? hvor kjøper dere de? noen som har vurdert korsett?d har jeg..ta den på rett etter fødslen..men vet ikke hvor jeg får tak i d..
Mrs. Bouquet Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Det er vel helst for at livmora skal trekke seg fort sammen og diverse saker og ting somhar blitt skvist til sides lettere skal finne plassen sin igjen. For min del sover jeg heller på magen, ikke at jeg tror det har samme effekt, men skal jo overleve den første tida etterpå. Jeg hadde mer enn nok med å klare å reise meg og sette meg ned etter fødselen. I tillegg til at mange får vonde pupper, har man jo renselsen med ekle tykke bind og kanskje lekkasje fra puppene. Husker også at jeg svettet som en gammel gris de første ukene, og måtte dusje og sifte klær minst 2ganger daglig. Så dette med støttetruser og i verste fall korsett blir nok ren selvpining, så etter å hya vurdert i ca. 2sek. kom jeg på hvor mye annet som var ubehagelig sist, og har nå stemt i mot =)
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 hehe vet alt om dette du nevner her ja..er 3 mann dette:) men stølttetruser er jo vanlige truser bare de går litt lenger opp på magen er d ikke?jeg kommer nok til å skaffe meg noen sånne.. hehe er d ikke rart..man tror alt er over nå¨r fødslen er overstått..men så begynner alt dette du nevnte da..svetter,bind,blødning,melkespreng,ømme bryster osv hehe skal alltid være noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå