Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nettopp blitt ilag med en type,eller vi har vært sammen og kjent hverandre i litt over 1 uke...

I går da fikk han en tlf fra en kompis som lurte på om han ville komme på grillfest åsså til oslo å dra på fotballkamp etterpå til nå søndag...

Han jeg er sammen med elsker fotball,vålerenga,drar mye på fotballkamper rundt om...

Men hvordan hadde dere reagert???Hadde dere latt han dra,han skal på jobb på mandags mårran da,å drar han er han ikke hjemme før i 1 tia natt te mandag

Har har 2 barn da,men dem er ikke hos han denne helgen,å jeg selv har 2 barn:):)Som jeg har hos meg hele tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ikke akkurat satt grenser for hans aktiviteter etter at vi hadde vært sammen i en uke.. La nå mannen dra og kose seg.. heheheh.. =)

Skrevet

Hehe etter ås kort tid vil jeg si at du ikke har så mye du skulle ha sagt i den saken,kanskje litt vel tidlig i forholdet til å begynne å si hva han kan,og ikke kan gjøre :)

Skrevet

Latt han dra? Er det du som bestemmer sånt da?

 

Så lenge han ikke har noen forpliktelser overfor deg, som i at dere har ting dere skal gjøre sammen TIDLIG mandag morgen, så skjønner jeg ikke hvorfor du skal ha noe med den avgjørelsen å gjøre i det hele tatt jeg..

Skrevet

Du tuller, ikke sant? Du mener ikke seriøst at du vurderer om "du skal la ham dra"?

Skrevet

Denne mannen bør så absolutt holde seg hjemme - aller mest hele tiden - og bare være med deg.

Voksne mannen som har to barn - han kan da ikke være oppe til klokken 01!!!!! Og tenk....natt til mandag da....fy!

Skrevet

Om du sier "Du kan ikke dra", ser du han aldri igjen!

Skrevet

For å ikke miste han allerede nå, blir du nok nødt til å bare sende han avgårde.... :-)

Skrevet

Ehhhh.....kjent hverandre ei uke...la ham dra...så får du se etterhvert...om han vil prioritere forholdet eller intressa si...

Skrevet

haha, dårlig forsøk på å skape debatt. dette må være kødd.

Ellers bør du sjekke hva som har hendt med hjernecella di siden sist

Skrevet

hahaha... *knekker sammen i latter*

Latt han dra?

 

Jeg håper inderlig for din skyld at dette er et tulle-innlegg.

Skrevet

Man skal ALDRI sette grenser for menn når det gjelder fotball og Vålerenga.

 

Vålerenga er jeg enig i, for mye fotball kan det bli.

Men, man må støtte laget sitt. ;o)

 

Seriøst svar: Dette må være tull, eller hva?

En uke?

Enten ber han om å bli stoppa hvis han legger frem noe så tullete, eller så er du jævla kontrollerende.

Jeg stemmer for sistnevnte nå.

 

Uansett tull eller ikke: La han dra.

Seriøst.

Skrevet

Hihihi....

 

Min kjæresteting skal på fyllatur med jobben i august. Og så vidt jeg vet har jeg ikke termin den helga dermed reiser han som han vil. Eneste grunn til å nekte noen å dra for langt unna som jeg ser det, er nettopp termin, eller alvorlig sykdom. Og du er neppe fødeklar etter ei uke, og sansynligvis ikke dødssyk heller.

 

Håper han får en fin og avslappet tur, helt uten kontrollerende damer.

Skrevet

hehe, skjønner aldri poenget med slike tulleinnlegg...

Skrevet

Alle forhold baserer seg på å gi og ta.

Etter bare ei uke, så er det litt tidlig å begynne å "ta" ;o)

Skrevet

Hehe ... etter en uke hadde jeg ikke brydd meg med hva han gjør på fritida i det heletatt. At du synes leggetid kl 1 er for sent bør du nesten holde for deg selv ;-) En voksen mann tåler en natt med lite søvn.

Han har jo som du sier ikke ungene sine den helga, og det er litt tidlig å pålegge ham ansvar for dine etter bare en uke.

 

Hadde latt ham dra, blir en for dum formulering for meg. Mannen er voksen og må da strengt tatt få bestemme slikt selv. Jeg hadde i hvertfall fått hetta om kjæresten min hadde begynt å sette begrensninger på hvor jeg fikk dra og når jeg måtte være hjemme ... i hvertfall etter bare ei uke. Da hadde det ikke blitt lange forholdet ;-)

Skrevet

Uansett om du har kjent han i 1 uke eller 10 år så kan jeg ikke skjønne at han ikke skulle få dra??!!

Skrevet

 

Dere har vært sammen i en hel uke, og du snakker allerede om å la eller ikke la han reise for å se fotballkamp......

Hvis dette er et seriøst innløegg så har jeg bare en ting å si: Stakkar mann.

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...