shari_z Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Endelig min tur å si det. :-) I dag er jeg 26+0 på vei og synes det går veldig fort, kanskje litt for fort. Koser meg veldig med svangerskap men samtidig gleder meg til oktober nå babyen kommer. Siste gang jeg var 26+0, ble jeg lagt inn på Riks med truende for tidlig fødsel. Veldig skummel å tenke på. Har lurte på hvordan det kommer til å gå denne gangen, men så langt går det strålende bra. Ikke så mange plager som siste gang, tross jeg veier myyye mer i utgangspunktet. Letteste svangerskap jeg har hatt (dette er nr 5, men blir barn nr 2). Noen andre som også har 100 dager igjen i dag?
:*lillefru*:har født*: Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Heldig du, har 192 dager igjen til termin, 171 dager til jeg blir satt igang...leeeeeenge ( Ønsker deg masse lykke til de neste 100 dager )
KaWi Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Krysset den "magiske" grense på mandag =) Ønsker deg masse lykke til videre =)
MoccaMocca Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har også 100 dager igjen i dag! Skal feire med 3D UL kl.15.00! Håper på å få vite kjønn!
saga1 Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Kjenner gleden sammen med deg. Jeg hadde 100 dager igjen til termin i går. Nå har det gått fort de siste ukene... Må vel snart begynne litt planlegging for min del. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå