Gjest Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 stranda på oss:) Må jo nyte norsk sommer når den stikker innom en tur. Flere som skal ha sol og sjøliv i dag?
Tommage♀♂ Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Tenker på det, men så r jeg så himla forkjøla, ungene hoster litt også... Og i tillegg er det festival her, så lurer litt på om vi bare går ned til sentrum og ser på folkelivet heller. Men stranda frister i dag!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Ikke noe strand på oss i dag.. Fortsatt sjukling og skal jobbe i kveld.. Supplerer med en rask soltime etter jeg har levert mini i barnehagen.. hehe.. Men stranden hørtes godt ut ja.. =)
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Mulig at mor selv karrer seg ut på plenen her etterpå, men hverken kvalme eller allergi er særlig på lag med meg i dag så vi får se Snuppert er i barnehagen og har fått med seg badetøy, H er på jobb stakkars mulig vi tar en kjapp tur ut for å bade i kveld etter at de kommer hjem, men det komemr litt ann på formen min Hørtes i grunn utrolig deilig ut med en hel dag på stranden
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Du burde vente med solarium til du er frisk blekkspruten......
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Det blir det helt klart her også, etter flere dager med omgangsyke, så skal vi ut å nyte fin været, men vi drar ikke på stranden da, men til nebbursvollen, et utendørs badeanlegg i Lillestrøm
Bring_it_on!!:)) Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 Hmm... Er det ikke bra med solarium og bihulebettennelse?? Eller det det penicilinen som det kan funke dårlig med?? =) Er jo på 4 Dagen nå med medisiner..
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 Er ingen strandløve så jeg tror jeg sløver`n på terassen mens jentungen leker i sandkassa og i bassenget sitt...
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har vært mange ganger på nebbursvollen:) Kjempefint for ungene. Blekkspruten..... bakterier trives veldig godt i solariumsvarmen.
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #10 Skrevet 3. juli 2008 Ja, jeg tenkte vi kunne kjøre ut båten når mannen og lillegutt våkner. Finne oss en holme, grille og bade litt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå