Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

stranda på oss:) Må jo nyte norsk sommer når den stikker innom en tur. Flere som skal ha sol og sjøliv i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker på det, men så r jeg så himla forkjøla, ungene hoster litt også... Og i tillegg er det festival her, så lurer litt på om vi bare går ned til sentrum og ser på folkelivet heller. Men stranda frister i dag!

Skrevet

Ikke noe strand på oss i dag.. Fortsatt sjukling og skal jobbe i kveld.. Supplerer med en rask soltime etter jeg har levert mini i barnehagen.. hehe.. Men stranden hørtes godt ut ja.. =)

Skrevet

Mulig at mor selv karrer seg ut på plenen her etterpå, men hverken kvalme eller allergi er særlig på lag med meg i dag så vi får se :)

Snuppert er i barnehagen og har fått med seg badetøy, H er på jobb stakkars :) mulig vi tar en kjapp tur ut for å bade i kveld etter at de kommer hjem, men det komemr litt ann på formen min :)

Hørtes i grunn utrolig deilig ut med en hel dag på stranden :)

Skrevet

Du burde vente med solarium til du er frisk blekkspruten......

Skrevet

Det blir det helt klart her også, etter flere dager med omgangsyke, så skal vi ut å nyte fin været, men vi drar ikke på stranden da, men til nebbursvollen, et utendørs badeanlegg i Lillestrøm :)

Skrevet

Hmm... Er det ikke bra med solarium og bihulebettennelse?? Eller det det penicilinen som det kan funke dårlig med?? =) Er jo på 4 Dagen nå med medisiner..

Skrevet

Er ingen strandløve så jeg tror jeg sløver`n på terassen mens jentungen leker i sandkassa og i bassenget sitt...:)

Skrevet

Jeg har vært mange ganger på nebbursvollen:) Kjempefint for ungene.

Blekkspruten..... bakterier trives veldig godt i solariumsvarmen.

Skrevet

Ja, jeg tenkte vi kunne kjøre ut båten når mannen og lillegutt våkner. Finne oss en holme, grille og bade litt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...