Lille`mor & lillebøll Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 1.Våkne/stå opp kl 06.00(Aldri i verden om min sønn vil sove lengere).(tips?) 2.Være morragretten 3.Feriepenger som skal spares til de resterende mnd av permen. 4.Mann som skal jobbe så og si hele ferien. 4.Vaske klær(har 5 maskiner som bare ler hånlig av meg) 5.Sommerskoa mine som ikke passer lengere(beina økte en str under svangerskapet) 6.I skapet mitt er det ikke sommerklær. 7.Høye mobilregninger 8.Anonym-forumet;=) 9.Vaskemaskinen som bråker. 10.Glemskheten min!!
Labambie Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Jeg slenger meg på denne: 1. Penger!! For lite selvsagt. Hehe 2. Å ikke ha lappen 3. At jeg ikke har muligheten til å komme meg på stranda i denne varmen 4. Tv på dagtid 5. At lillemor ikke spiser fast føde. 7. Følelsen av å aldri strekke til og å være bra nok 8. At skattepengene gikk med til ny vaskemaskin 9. At tiden går så altfor altfor fort 10. Hodepinen min
Lille`mor & lillebøll Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 Må bare føre på 2 ting. 2.sønnen min er like morragretten som meg! 11.Kaffe kopper fra europris! Hanka knakk og jeg kutta meg i tommelen!!! GGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR>:=S
lille me og mine Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Henger meg på jeg også, likavell om jeg er happy om dagen så er det alltid noe man kan føye på lista! 1. At jeg må i jobb om 1mnd 2. At jenta bare er 10mnd når jeg må levere henne fra meg 3. Er så utrolig flink til å rote rundt meg 4. må rydde opp etter meg selv hele tiden...! 5. Lillepia er så forstoppet, mye ut og inn med barnelege, prøver osv. Legger en demper på sommergleden 6. blir så for sliten av å være ute i varmen 7. har ikke noe sexlyst i det hele tatt etter fødselen!!! 8. får ikke i jenta mi noe væske 9. Skulle vel egentlig ha vaska hus 10. ingen klær som passer, finner ikke klær, må jo opp i så stor størrelse i dongeribukse. vil ha tilbake mine gamle hofter!!!
mussefrk Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 1. At jeg ikke har førerkort !! 2. At jeg ikke har penger til førerkort 3. Er litt for lat, skulle gjort så mye i leiligheten 4. Har for lite energi 5. Har ikke energi til å shoppe meg nye klær engang 6. At jeg har mye større sexlyst enn min samboer 7. Sofaen min...Vil ha ny:) Oi..da kommer jeg ikke på flere ting jeg..
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Hmm, skal vi se om de kommer opp 10 ting... 1.At jeg er potte forkjøla og vi har dåp i helgen 2. Selv om lillegull sover mye blir jeg aldri uthvilt føler jeg selv. 3. At bilen ikke er hjemme slik at jeg får gjort unna handel til dåpen. 4. Mangel på penger. 5. Vil ha større plass så stua blir akkurat som jeg har sett for meg. 6. Halebeinet mitt som er sinnsykt vondt etter fødselen. ENDA!! 7. At man ikke kan gjøre noe med brukket/forstuet halebein. 8.Kjipt å ikke være så kreativ som man egentlig har veldig lyst til. 9. AT jeg skal på skolen allerede til høsten igjen..aaarg!! 10..MEN ER KJEMPE GLA FOR AT SOMMEREN HAR KOMMET!!
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 1) At mine to stebarn absolutt skal ha med seg alle barna i nabolaget til VÅR hage hver eneste dag (ca 10 tilsammen) og rope og hyle hele dagen sånn at min lille gutt på 4 mnd sliter med å få sove ute (vil ikke sove inne). ARGH ARGH ARGH ARGH Sånn, ut med litt frustrasjon
*Hufsa-mamma* Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 1 folk som spør"hvordan går det med DEG da"? 2 At jeg ikke passer sommer tøytet mitt 3 At jeg må beg å trene i gjenn snart...*hmh* 4 at jeg vil bare kose meg men ingen andre gjør hus arbeidet mitt 5 at det ikke blir noen ferie i år fordi pengene går til barnedåp 6 At det er fere fluer inne i huset enn i fjøsen 7 At jeg aldri får sove mer enn 4 timer 8 At jeg bor så langt oppi skauen at ingen besøker meg.. 9 At vi er så trøtte på kvelden at vi bare sovner når vi legger oss... 10 At jeg vet at jeg får huset fullt med ferie gjester til barnedåpen...og jeg er helt utslitt når de reiser...for jeg var sliten når de kom etter å ha reid 10 senger og vasket sommer huset!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå