Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

........er 36+0 på vei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg er 30 og husker ikke sist jeg sov ei hel natt... Var sikkert godt :o)

Skrevet

De siste tre årene kan jeg telle på én hånd de gangene jeg har sovet en hel natt uten å våkne. Hadde akkurat vendt meg av med å tisse på natten da jeg ble gravid igjen. Men jeg mener å huske at søvn var fint :-)

Skrevet

Faktisk så har de to siste nettene vært HELT fantastisk etter uker uten nattesøvn (halsbrann, doturer, tett neste, kynnere/mensmurring/, sparking.. Skjønner ingen ting jeg.. Våkner uthvilt :-))) Stille før stormen kanskje, hehe!!

Håper dere får tatt igjen litt på dagen ihvertfall!

Nyt sommerdagen :-)))

Skrevet

i natt har jeg hatt den verste natta noensinne.. har hatt det ille i et par uker nå, men i natt trodde jeg seriøst jeg skulle kreppere.. er utrolig forkjøla, varm, snørr og gørr..., vondt i hodet, kynnere og nedpress HELE natta.. opp og tisse ca.. hm 8 ganger.. og så kommer det ikke noe heller.. bare babyen som presser på, men kjennes ut som om jeg må tisse.. heldigvis er jeg sykmeldt så jeg skal sove på sofaen idag.. 36+0 idag jeg og!

Skrevet

Yup... Og det blir nok ikke bedre, så det er vel bare å venne seg til det...

Skrevet

Var våken fra 4-6 i natt jeg også. Ikke noen spesielle plager, bare veldig våken. (Og stuptrøtt..)

Skrevet

Hei,,

Jeg har til nå sovet gjennom hele natten i flere uker, denne uken har jeg begynt å våkne rundt 04,00-05,00 tiden, må da på wc,,, Ligger våken en stund men jeg sovner igjen,,,

Skrevet

Synes IKKE søvn er oppskrytt. Hehe. Savner å sove. Kan nesten stille klokka etter tisserundene mine, tar 1 1/2, max 2 timer mellom hver gang. Øvelse til tiden med nyfødt baby sier jordmora mi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...