Gå til innhold

Sitter her med en positiv graviditets test...

Anbefalte innlegg

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Helvete har fryst over for jeg er gravid! Har ikke noen symptomer...trodde tantameldte seg ettersom det kjennes sånn ut...

Men er 3 dager over IKM og graviditest testen jeg sitter med her viser en klar og tydelig strek på at jeg er gravid!

1. prøve periode... ingen symptomer... hadde ikke forventet dette..

Hva gjør jeg nå!?

Litt om meg, jeg er 27 år og gift men en flott mann som ligger i sengen med sjokk som er 30 år. (han hadde sett for seg flere perioder med masse masse sex sa han)

Vi har 2 katter og en valp og bor i Spania.

Håper alle får en fin dag!

Svimmel jeg...hva skal jeg gjøre? Kan ikke fatte det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tihii, ikke så mye annet å gjøre enn å gå rundt å glise resten av dagen :):):) GRATTIS!!!! og velkommen inn til oss. En liten marsspire på deg da?

Skrevet

Må bare si gratulerer så masse og lykke til. Så kjekt at det klaffet på første forsøk da. Kos dere med den voksende magen..

Skrevet

Gratulerer så mye!! Kos dere i tiden fremover(:

Skrevet

Så morsomt:D

Grattis;)

Unn dere noe ekstra godt i helga for å feire;)

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Tusen takk jenter!

Ja i følge utregningen på nett på babyverden, da regner man fra 1 dags blødnng i siste mens...da er jeg 4+2..MERKELIG!!

Ja jeg bare flira i hele går! Vi dro på båttur ut til en øy ikke langt unna. Fiskevannet og korraler har vært fredet der siden 60-tallet, så det ble litt snorkling :)

Tar meg selv i å holde meg selv på magen, lukker øynene å tenker - jeg elsker deg vennen, bli stor og sterk!

Kanskje litt tidlig, men det sto et sted her inne at man skulle prøve å fylle livmoren med kjærlighet, og jeg satser på at min skal renne over!

Skrevet

Du må ikke skrive sånne rørende ord Tina-Mari, jeg begynner å tute! :) Men det VAR veldig pent sagt, det du skrev rett over.

Jeg er alt for følsom om dagen...

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Ja det var ganske rørende :) Jeg har hatt min første dag i dag der jeg virkelig føler meg gavid. Litt trykk i magen, humør svigninger osv..

Holdt på å begynne å grine i butikken i sta...uff...

Har sjekket synet mitt i dag og bestillt meg nye briller ettersom de andre knakk! Optikeren likte ikke at jeg var gravid for det gjorde at synstesten ikke er 100%

Jeg er så lei folk i dag. Orker ikke fleiping!!

Vil bare kose i sofaen med en film!

Men vi har familiebesøk...de sitter ute å drikker vin, øl og drinker.

Jeg ligger i senga med bim :)

Skrevet

Gratulerer så mye, du når er din forløplige termin(etter mens) vi ligger vel ganske likt an vi gjør vi ikke? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...