Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Men jeg er GRAVID! Tok en billigtest på morgenen idag, og den viste positiv. Dobbeltsjekket med en CB digital, og den viste også gravid! Det føles nesten urettferdig ovenfor dere som sliter i måneder og år, at jeg har fått positive tester etter første prøveperiode! Da er jeg ikke så tullerusk som jeg innnimellom har trodd... Har følt på flere ulike symptomer. Strekk nederst i magen er det siste! Å, jeg er så glad! Lykke, lykke til til alle dere ande som prøver om dagen!
boble <3 Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Skreiv inn til deg på den andre tråden også:0) Gratulerer!
Gizom81 Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Gratulerer!! Husk å oppdatere IKM UKE 27 tråden nå da!!!! Håper på å følge dere...
En til, please. Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 Åh, gratulerer så mye. Av og til er det lov å være heldig!
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. juli 2008 Takk for det, alle sammen! Ønsker dere andre lykkkkkke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå