Gå til innhold

Ifølge mannen er jeg blitt det monsteret... =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sier at jeg den siste tiden er blitt skikkelig morgengretten.. Han prater minst mulig med meg til den første kaffekoppen er intatt. hehe.. Han sa det jo med humor i stemmen.., men han mente det han sa.. Jeg er en ordentlig hissigkopp om morgenen og han prater helst ikke med meg..

Uff.. Har da ikke pleid og være det jeg.. Det sa jo mannen og.. Men tror det er pga jeg er så sliten om dagen.. Mini har vært veldig mye syk.., og når han har vært frisk så har mannen vært syk.. Når de har vært friske er det min tur til og være syk.. Og sånn har det nesten vært i et år snart ..Nå er det jeg som har gått syk i over 2 uker med bihulebetenneles samtidig som vi har pusset opp og jeg har jobbet fullt..

Flere som er morgengretne her?? klarer dere og ta dere selv i skinnet og bite det i dere og ikke glefse??

Jeg må prøve og skjerpe meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føler med deg...

vi hadde en tøff periode her i vår som ikke akkurat ble bedre av at prinsessen begynte å stå opp i 5-6 tiden. noen som er aaaalt for tidlig. var så sur og gretten at sambo så vidt orket se på meg:( ikke noe kjekt.. jeg har veldig vanskelig for å ta meg sammen når jeg ikke få nok søvn.. huff var helt ødelagt...

ønsker dere alle god bedring.. stå på det kommer bedre tider!

Skrevet

Ja føle rmed deg jeg også. Jeg har rett og slett avtalt med samboer at han må ikke mase på meg om morgenen. bare la meg få tusle rundt og gjøre de små tingene jeg gjør om morgenen og la meg ta kontakt hehe... Har aldri vært slik før jeg heller men det kommer etter småen kom til verden. 8 mnd med en urolig baby har satt sine spor i meg.

Men jeg håper det går seg til etterhvert , for deg også :=)

God bedring:=)

Skrevet

Godt jeg ikke er alene med og ha blitt et aldri så lite monster på morgenen etter mye stress over lengre tid.. hehe.. ;p

Men etter en kaffe så er jeg som normal igjen.. Når mannen vekker meg hvis så hender det han starter med og si.. : hei jenta mi... Nå er kaffen klar nede hvis du vil ha!?!? hehehe.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...