lille_Harepus Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Skal til legen i morgen, og sitter her å tenker på hvilken Prevansjon jeg vill ha. Har hverken prøvd p-plaster eller nuvaringen før. Lurer på om noen har noen erfaringer å dele? eventuelt pris? er du fornøyd?
storebror og junibaby=) Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 kjenner ihvertfall ei som er blitt gravid ganske kjapt med ringen....
meg & to små vampyrer Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har prøvd begge deler. Av de to så må jeg si at jeg likte ringen best. P-plasteret løsnet så lett i kantene og ga meg utslett. P-ringen føltes rar første måned, da det var uvant å ha noe der nede, men det gikk seg til. Veldig fint at det er så lite hormoner i p-ringen og at den virker mer lokalt enn p-piller og p-plaster.
Mammaen til Turid Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 brukte p-ring i over 4 år uten å bli gravid jeg.. den er genial.. setter den inn, "glemmer" den i tre uker.. tar den ut, en uke fri, setter inn neste.. er fryktelig uvant en stund, men det blir fort en vane..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå