Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 Tusen takk for det du skrev på bloggen min, du er så skjønn:) Hvis du ikke ser dette i dag, så kanskje du får lest det i morgen:) Skal dere leie hytte på koster? Har vært der en gang, på ungdomsskolen og vil gjerne tilbake. Hva betalte dere, hvis dere har leid hytte? Hvis du vil svare da? Lurer på om jeg skal lure med meg samboeren min dit senere i sommer;o) Håper dere får en kjempe fin tur hvertfall, er jo så fint, stille og fredelig der:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Skulle bare mangle.. Goa:o) Nei, skal bare på dagstur.. Jobb på fredag igjen. Men, koselig med litt miljøforandring da:o) Men, skulle gjerne ha vært over.. Liker sånn å dra på tur jeg. Kan se om jeg ikke får tak i noen brosjyrer i morgen, så skal jeg svare deg da jeg vennen.. Om det står noe om overnattinger etc. der. Det er jo også camping der, så er mulighet for telt og! God klem
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2008 Hehe telte, tror ikke Noah er heeeelt med på den. Kan undersøke priser på nett altså, eller ringe dit så ikke stress for min skyld Dagstur er koselig det også, ingen dum tanke det heller. Er jo bedre enn ingenting:D God tur, håper dere får nydelig vær og at dere får kost dere masse:) KLEM KLEM:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå