Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos tannlegen i formiddag, og fikk bedøvelse... Også kom jeg plutselig til å tenke på...kan det ha gått over i morsmelka? Mini har ikke fått pupp før nå nettopp... Noen som vet??? Tannlegen sa ingenting (vi snakka om sønnen min,men jeg sa ikke noe om at jeg amma enda heller da...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke bekymret meg så lenge det er lokalbedøvelse vi snakker om... Jeg har gitt mi melk etter tannlegebesøk, og det gikk så fint så :=)

Skrevet

I så fall,er den nok ute nå.Tannlegen min sa at det virket fra 3-5 timer, men alt kommer jo ann på person til person.

Så om du ikke har ammet før nå, så tror jeg det går greit.Kan ta og slå på tråden til legevakta da, om du er usikker.Er jo ikke farlig å bare høre.

Skrevet

Takk for svar! Det var lokalbedøvelse, og den skulle virke i 3-4 timer. dette var klokka 10.00, og jeg var ubedøvet 4 timer senere. Så jeg da regner jeg vel egentlig med at det er ok. Tannlegen burde jo ha sagt noe om det, i så tilfelle. Vi snakka mye om sønnen min og permisjonen og sånn, og ho var selv småbarnsmor. Han virker helt som vanlig nå i allefall (han sover da, men puster som normalt og ligger akkurat som han pleier.).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...