Gjest Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Er du spik spenna eller??? løsne burgere fra hverandre med svær kniv??
M-N & sassy-susie Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 ja vet du mami, eg tenkte akkurat det samme.... får helt ont i meg eg!!! Håpe det går fint me deg, å bare for å hoppe over til nokka anna så lure eg på om dokker virkelig la mosaikkflisene sjøl?? du å veninna di?! å dokker bare brukte en kveld på det?
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 *FNiS* - Burger-Mona, faktisk. Den var litt morsom. Men hørtes ikke bra ut det eksperimentet hennes, altså.. :-o Håper det gikk bra?
SaDa Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Tenkte det samme jeg også. Man får burgerene fra hverandre ved å slå de mot benkeplata. Legg bort kniven og prøv det neste gang
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Å nei, leste nettopp om dette på bloggen hennes, ble helt uvel =S Håper det går bra med henne, visste ikke det var så "ille". Trøsteklemmer herfra =)
* 5 om dagen * Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 pakker det alltid inn i pose jeg, og hiver det i gulvet, har fliser da...kniv er aldri lurt...stakkars...
Monajenten Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Gni det inn:-s Blir helt kvalm bare av å lese innlegget ditt nå:-s Fy faen for en jævlig opplevelse *grøss* Men jepp, spik spenna, og skal aldri mer lage mat:-s Er livredd knivene nå:-O Ang. "mosaikkflisene" - jepp, jeg og venninnen min gjorde det alene på et par timer......men så er det flisebelegg da;-)
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 *kremte* Det gjør nå jeg også det ;-) Men har aldri skåret meg da. Lirker kniven mellom dem og vrir lett til, da løsner de med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå