Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Absolutt ingen dumt sp.mål, lurer i grunn på det samme selv. Eller...klarte liksom ikke å forklare hva jeg tror det kan være, he he.. Tror det er rier som kommer, men som ikke gir seg, og at fødselen ikke kommer noe virdere liksom..hmm... Noen andre som vet?
tea22 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 hehe:) d var nå bedre enn ingen svar:) vi får se om noen andre kan svare oss Morelli:)
Hikken Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 http://www.barnimagen.com/forum/thread/6108631 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå