Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får snart min rockering fra sports hoop nå, ser den er komt til Oslo på pakkesporingen. Er det noen med erfaring som kan fortelle meg om hvor mye man rocker hver dag? Og om den virker? Blir man slankere av den? Bare rundt midjen...eller på baken og hofter også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier man skal rocke 2 ganger 10 minutter hver dag. Og det skal gi resulateter. Jeg har ikke vært like flink og kan ikke slå i bordet med resultater :) Har inntrykk av at det er mest rundt midjen man blir smalere.

Skrevet

Det er vel "håndtaka" rockeringen tar, har dessverre ingen resultater å komme med jeg heller. Må si det dabbet av, da jeg fikk blåmerkene orket jeg ikke rocke like mye. Men jeg skal snart komme i gang igjen! =)

Skrevet

hvor mye koster dem? og hvor kjøper dere dem? jeg har og lyst på en slik..;)

Skrevet

Jeg har holdt på i snart 4 uker. Ca 10 min om dagen. Merker at noen bukser passer litt bedre allerede..

Var jo en her inne som hadde blitt 14cm smalere i livet etter 1 mnd!

Skrevet

Har hatt min i noen uker nå. Var veldig flink første uka, men dabbet av litt. Tatt opp igjen denne uka. For tidlig å si om det har blitt noen resultater,men målte før jeg begynte så det skal bli spennende å se om et par uker. Holder på ca 4 min et par ganger om dagen.

Skrevet

www.sports-hoop.com, kom vel på litt over 300,- alt i alt =)

Skal du bestille en her i Norge må du betale det dobbelte.

Skrevet

rocker 20 min hver dag.har gjort det i 3mnd nå.har ikke gått inn så mye rundt livet nei...

merker det kansje litt på buksene...litt skuffet:(

er helt normalvektig,men har litt håndtak ja.

Skrevet

Hmm...hadde håpet å "miste" tilegget mitt på hoftene og rumpen spesielt da...., men skal rocke ivei når jeg får den, så får jeg håpe på det beste :-). Leste om hun som hadde gått inn alle veier ja, før jeg bestilte den, så det kan jo virke tydeligvis :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...