Gå til innhold

Brystsmerter, blir litt smånervøs jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til kontroll til legen igår, og fortalte at jeg hadde hatt endel brystsmerter natta før. Såpass vondt at jeg ikke greide å sove, var bare opp og gikk, fikk sovet litt innimellom, sittende. Har vært forkjøla hele helga og er det fortsatt, men han tok likevel blodprøve for å utelukke blodpropp på lungene. Var liten sannsynlighet for det da. Men han sa jeg skulle ta kontakt hvis smertene dukka opp igjen, og nå ikveld har jeg fått de igjen. Sitter midt i brystet og bak i ryggen mellom skuldrene, ganske vondt og pressende. Som om jeg har svelga noe altfor stort som sitter fast, hvis dere skjønner. Føles som det kommer og går litt i bølger, men litt vondt hele tiden. Kan det rett og slett komme av forkjølelsen, og at det tross alt er ganske liten plass der inne? Er i uke 39. Hoster endel og har ganske tung pust.

Hvis det fortsetter imorra ringer jeg legen..

Kan noen berolige meg? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres slik ut som da jeg hadde spiserørbetennelse. Er du plaget av halsbrann? Det gjør kjempevondt når magesyre kommer i spiserøret, noe det ofte gjør når man ligger, da siver det opp. Veldig vanlig fenomen i svangerskap og spesiellt mot slutten.

Men, nå er jeg IKKE lege, så er du bekymret ring lege!

God bedring.

Klem

Skrevet

Er nok kun legen som kan stille en diganose her...

Når det er sagt så hadde jeg lignende symptomer da jeg var forkjølet og hadde halsbrann på en og samme tid....høygravid....husk at alle organene er litt dytta på...i en eller annen grad....hold øye med tempen..

Skrevet

Takk for svar dere :) Har hatt endel halsbrann, men ikke sånn voldsomme mengder. Men har testa ut litt med mat ikveld, og kan virke som det er værre når jeg ikke har spist på en stund. Har også hatt det bare på kvelden hittil. Hmm..håper jeg får sove inatt og så ser jeg an imorgen. Satser på at det er en kombinasjon av forkjølelse, høygravid, dårlig plass og halsbrann.

Takk igjen :)

Skrevet

Har du feber da? Syntes uansett du burde ringe legen i morgen og få han til å sjekke.. regner med han undersøkte deg med tanke på lungebetennelse??

Skrevet

Har ikke hatt noe feber nei, og fikk ei fin natt inatt uten smerter, så ser det litt an utover dagen. Man har vel feber hvis det er lungebetennelse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...