Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Jeg liker Sanna best. Også vil jeg legge til at jeg syntes det er utrolig at modde godtar at noen kaller seg sur f... . Og jeg syntes også det nicket nå har spredd nok edder og galle på dette forumet.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Sanna er det fineste navnet jeg vet om!!! Liker sanne også, men ingenting slår Sanna:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 jeg syns det er to vakre navn. småen skulle hett sanne om han ble jente.
Giinaღ Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Sanna er kjempefint!!!!!!! Vurderer det selv faktisk om det kommer et pikebarn
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 Det navnet har jeg likt kjempe godt i flere år!! Men hos meg er det opptatt Hadde ikke tvilt et sekund!! Sanna er nydelig.. Sanne minner meg bare om stedet. Skrives Sande, men stum d..
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 To kjempefine navn. Men føler annen hver unge som blir født her jeg bor, heter Sanna... Tror det er litt motenavn..
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #10 Skrevet 3. juli 2008 Sanna er nydelig og ikke oppbrukt i det hele tatt. Datteren min på 7 heter Sanna og i 2001 var det kun 52 jenter i Norge som het det. Det er litt flere nå, men det er langt fra å ligge på navntoppen. Her jeg bor er har jeg ikke hørt om noen andre som heter det, kun en som heter Sanne, men det er liksom et helt annet navn, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #12 Skrevet 3. juli 2008 Sanna e et kjempe fint å stødig navn. Den va på vårs topp tre liste. Vi valgte et anna navn, men det va mest fordi eksen til betefaren min hadde heta Sanna og det hadde visst vært mye styr med ho, hehe. Sanne syns æ ikkje e like pent, men det e helt ok (hvis du skjønne ka æ mene).
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #14 Skrevet 22. august 2009 Synes Sanne er finere.. men hadde en merkelig lærer som hette Sanna på barneskolen og hun har nok ødelagt det navnet for alltid. Enormt kristlig av seg. Kom fra bibelbeltet. Tegnet kors på ryggen vår, sikkert en slags velsignelse-greie, når vi satt bøyd over pultene.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #15 Skrevet 23. august 2009 Har ei Sanna og synes selvfølgelig det er det vakreste navn på jord
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #16 Skrevet 23. august 2009 Jeg kjenner en mann som heter Sanna, det er en fantasik mann. så jeg forbinnder det med et guttenavn.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 23. august 2009 #17 Skrevet 23. august 2009 Jeg har ei jente som heter Sanne, så jeg syns selvfølgelig det er det fineste navnet på jord:-) Sanna er også fint, men forbinder det med svenskenes kallenavn for alle som heter Susanne/Susanna. Har fått masse skryt for navnet hennes! Ingen her vi bor som har det samme navnet, så for oss er det et sjeldent navn. Dessuten passer det perfekt med etternavnet hennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå