Gå til innhold

Flere enn meg som sjekker sovende nurk 100 ganger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hver kveld - ikke fordi jeg er redd han ikke har det bra, men fordi jeg ikke får nok av han. Er sikker på jeg kunne sett på han hele natten igjennom.. SUkk..det er jammen meg godt å være mamma!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene om det.....hehe

Jeg og sjekker om og om igjen om han har det bra, om han er kald, varm, om han puster....

Det er deilig å være mamma, men litt slitsomt også pga. alle bekymringene.

Skrevet

Jeg gjorde det med førstemann. men nå er jeg en blasert andregangs mamma og sjekker ikke i det hele tatt......

Skrevet

Jeg sjekker nok ikke 100 ganger, nei :-) Sjekker begge to èn gang før jeg legger meg.

Skrevet

det holder mere nok å sjekke barna 1gang før vi legger oss!!

er jo noen som sjekker barna sikkert 10 ganger i timen og det synes jeg er litt overhysterisk om jeg får si det!

Skrevet

Her og sjekkes det heeeele tiden. Hver gang jeg går forbi kurven når jeg skal noe så er jeg borte å titter på den vakre skapningen og undrer meg like mye hver gang at han har vokst inni meg.

Skrevet

Jeg er tredjegangs mor og sjekker like forbanna 100 ganger alikevell, hehe.

Nå skal det sies at jentene mine er 17 og 19 år, så jeg føler meg som førstegangs igjen... Og jeg er mye mer bekymret for alt mulig nå, forhold til det jeg var som 19 åring.

Skrevet

enig med Sonja S!!:-) men dempa seg til en gang før vi legger oss siden han nå har runda 4;) men hender jeg må inn å nusse på han hvis jeg alikevel er oppe på toan:) men førstemann: HELE tia.-) ikke bare fordi jeg var hønemor, men fordi de er jo så skjønne!!! Man går jo der å venter på de i 9 mnd, og før man vet ordet av det så begynner de på vidregående!!! Grøss, hvor gikk de årene egentlig?? Kos deg med snikinga di du, vet ikke ordet av det før de låser døra si og vil ha privatliv!!! makan;-)

Skrevet

du er ikke alene om det nei ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...