Gå til innhold

Erfaring med SINGULAIR til små barn? Han er hyper!!!!! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini på 1 år begynte med Singulair granulat i går. Merket ingenting da. Han fikk dose 2 kl 12 i dag. Han sovnet som vanlig kl 18.30. 20 minutter etter våknet han og har vært helt hyper siden. Han står og hopper i senga. Roper på oss. Når vi tar han opp har han korte perioder han slapper av på fanget. Så står han og hopper på fanget. I stad fikk han plutselig latterkick. Lo og tulla masse.

Har aldri opplevd han slik. Han bruker å legge seg kl 18.30 og da sover han til morgenen. Kan ikke skjønne annet enn det er en reaksjon på den nye medisinen. Har noen av dere lignende erfaring? Er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Humørforandringer er vanlig med Singulair. Det varierer heldigvis igjennom døgnet så dere må finne ut når det er lurest at han får! Om han blir hyper mellom så og så mange timer siden han fikk det så gir dere det slik at det blir på dag?

Personlig kan jeg ikke ta det før leggetid for da får jeg helt skjøre drømmer. Tar jeg de på dag går det greit. Kan bli litt våken av de ja, om jeg tar de på ettermiddagen.

Skrevet

Min gutt fikk ikke noen slike reaksjoner, men jeg gir Singulaire på kvelden, så mulig han sover seg gjennom det, om det er en bivirkning.

Skrevet

Takk for svar!

Puh nå har han endelig sovnet. Håper han sover fram til morgenen. Han var helt utslitt stakkars! :-(

Da skal vi prøve å gi han det på kvelden i morgen og håpe det går bedre. Godt å ha dere kloke damer å spørre... :-D

Skrevet

Hmmm jeg kom til å tenke på noe, min gutt har alltid vært en morgen fuggel, våkner tidlig, tro om det er pga Singulairen. Og han drømmer antagelig mye rart, våkner og kan prate masse om det han drømmer. Men nå kan det jo også være alderen som spiller inn, han er 2,5 år og da skal de visstnok kunne drømme mye rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...