Gå til innhold

Sjiraffen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ah, hadde det bare vært så vel!! ;) 10 dager igjen til termin nå og andre dagen helt i ro på sofaen. Ingen ting som tilsier at noe skal skje med det første. Annet enn at jeg er veldig, veldig høygravid, av typen "blir anpusten av å reise meg fra sofaen"! Går hyppig til legen pga litt høyt bt og litt protein i urinen. Vil jo helst unngå å bli satt i gang, så jeg får ta det med ro og tenke at for hver dag som går så er jeg en dag nærmere fødsel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja den er kjip den tiden på slutten. Hvertfall for deg da som må være helt i ro. Men du må huske (lettere sagt enn gjort... I know..!) at det er jo ikke lenge til du får møte babyen din! 10 dager til termin og maks 14 dager over vil si at innen 4 uker er babyen din ute!!

Ønsker deg lykke til hvertfall, og håper virkelig at det snart skjer noe!

KLem

Skrevet

Føler at det nesten er bra jeg gikk 12 dager over sist, for da vet jeg at det faktisk kan skje. Derfor er jeg kanskje litt roligere enn mange andre ville vært i min situasjon. ;)

Men hadde vært greit om jeg fødte til helgen for da hadde mamma og pappa kunnet dratt på ferien sin... foreløpig vil pappa dra, men mamma vet ikke helt...

Skrevet

Da føder du før helga :o)

Jeg kunne ikke føde før den dagen jeg fødte pga samboers jobb, kurs, spillejobber o.l. Så han så helst at jeg ventet...(slo han hardt i hodet på den tiden). Og jammen fødte jeg ikke den første dagen det passet.. hehe..

Nå er din termin da? Jeg fødte begge mine barn 6 dager over mens termin. Men hhv 10 dager før og 7 dager etter ULtermin.

Skrevet

Ul termin er 12. og det stemmer nok. Jeg har ikke helt oversikt over når vi lagde denne gutten, jeg. ;)

Vurderer riktignok å spørre mannen om vi ikke kan kose oss med kyllingvinger med chillisaus i morgen! Men ellers så er jeg altså innstilt på å føde 26. juli sånn i verste fall.

Nå prøver riktignok lille gutten å slå seg ut gjennom magen, da... Kanskje han egentlig vil ut, men ikke finner veien ut. Lurer på å montere lommelykt i undertøyet! ;)

Skrevet

Ja han forsøker nok å sprekke seg ut av magen.. hehe.. Snuppa trodde nemlig at junior skulle sprekke ut av magen her da jeg skulle føde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...