ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Hadde IKM i går eller i dag, og tr har enda ikke vist seg. Det eneste jeg merker er: Hodepine. Trøtt. Utflod som er litt tykk og seig. Strammer i magen, rett under navlen på høyre side når jeg går lenge, setter med ned eller strekker meg ut. Stikkinger i brystene, men ikke ømt eller vondt. Raper mye, nesten som sure oppstøt (beklager detaljer ) Klarer ikke spise mye av gangen før jeg føler meg mett. Hva kan dette være tror dere? Tenkte å teste i morgen tidlig...
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Eg holder ein knapp på ein spire, men du får testa for å vera sikker. Er du prøver?
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 Hei Jeg håper det er en spire der ja, men er for redd for at det skal bli negativ test.... Fikk negativ på mandag, selv om det kanskje var litt tidlig å teste... Ja, vi er prøvere i første prøveperiode, så det er jo kjempeflaks om det klaffer allerede nå! Vi har ingen barn fra før, bare en hund på 2 år
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2008 Det viste seg at disse strammingene må ha vært el-smerter, for el-testen i går kveld ga sterkt utslag. Godt å vite hva jeg skal kjenne etter til senere.
jente-06 + spiiire Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Hei du!! El-tester kan slå ut på graviditet også!!! så ta en skikkelig test du!!! :) hehe.. krysser fingrene for deg, og håper jeg ikke gir deg falske forhåpninger nå!!!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2008 Tenkte akkurat det samme jeg også, så rett etterpå tok jeg den siste gravitesten jeg hadde liggende (fra samme urin-samlet i glass). Den var blenda hvit, så jeg er nok ikke gravid... Og alle symptomer er borte, så det er nok en forsinket el jeg har nå. Men ellers takk for at du krysset fingrene
jente-06 + spiiire Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 så dumt da.. men eggløsningstester måler nivå av LH, som stiger når du har eggløsn. men også når du er gravid. Så i teorien så kan du allikevel være gravid, trenger ikke ha fått nok Hcg enda, selv om LH har steget?? eller??? Ikke vet jeg bare en tanke! Uansett er det El. så hopp til køys!!!!!!!!!!!!!!!!!! heh!!! god helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå