Gå til innhold

De som har brukt Nuvaring- Se hit vær så snill:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har brukt nuvaring og sluttet- når kom mensen?? Den kommer jo aldri og jeg vet at jeg ikke er gravid. Trodde den skulle komme til vanlig tid jeg, men det har den altså ikke... Begynner å tenke mye rart da, skal jo prøve å få bebis:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde den i 2-3år.....fikk mensen etter ca 6uker da jeg hadde et opphold...og etter å ha satt den inn et par dager for seint....vel....resultatet ligger ovenpå å sover søtt....3år til høsten..hehe

Er du usikker så førhør deg med legen....noen tar det litt lengre tid med....ingen fasitsvar der...

Skrevet

Den kom dagen etter jeg tok ut ringen, hver gang, og var stabil siden. Har du ikke hatt mens når du har hatt den ringfrie uka heller? da ville jeg tatt en tur til legen. Iallefall en test.

Skrevet

legger til at jeg mente mens etter den "kunstige"jeg fikk et par dager etter jeg tok den ut ja...

Normal menstruasjn får man etter eggløsning, så disse vi har når vi går på hormonpreparater som feks p-piller og Nuvaring er kunstige og har ingenting med vår naturlige syklus å gjøre egentlig :-)

Skrevet

Jeg tok den ut for å få mensen og fikk mensen som vanlig etter tre dager, men satte aldri inn ny ring for har tenkt å prøve snart:) Men nå som jeg har sluttet helt kommer ikke mensen... Har tatt test og den var negativ

Skrevet

vent ei uke eller to å ta en ny test hvis den ikke dukker opp....er den negativ så ringer du å ordner en legetime... Legger til at jeg testa negativ noen ganger da jeg var gravid med nr 3, men i følge terminen så var jeg såpass langt på vei at de skulle vært positive egentlig...hvorfor det var sånn aner jeg ikke..

Skrevet

Ojda... Håper virkelig ikke jeg er gravid, for jeg har drukket endel etter den negative testen.. Sommer og sol ja.. Men får håpe den dukker opp snart da. Greit å komme i vanlig syklus før vi begynner å prøve på alvor. Slutta på ringen noen mnd før for å "rense" kroppen for prevensjon kan man si hehe...

Skrevet

huff da...går nok sikkert greit uansett...men hold deg på vannvogna fra nå av da...hehehe

Som nevnt...jeg har ei oppe som er et resultat etter 2 dager for seint innsatt ring...hehe...oppdaga det heldigvis tidlig pga at jeg fikk denne helsikkes kvalmen...hell i uhell..men ikke alle får den heller..

Skrevet

Har ikke hatt noe kvalme, men føles som mensen er på vei+ømme pupper da... Men det har man jo ofte før mensen, meeen tror jeg holder meg på vannvogna til jeg har fått vite sikkert ja :) Tusen takk for fine svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...