3barnsmor? Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 testen dere som tisser på glass?? Helt sticen eller halve?
3barnsmor? Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2008 Hvilken strek? Lurer på om jeg ikke har feilt nå jeg har tattt testen jeg, jeg har stikki nedi hele jeg til jeg kommer til den plastdelen...
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Du må lesa bruksanvisningen godt. Da står og er bilde der.
3barnsmor? Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2008 Ja men tror ikke det sto noe om hva som var maks nedi glasset på den faktisk. Kommer ikke tanta i morra, kjlper jeg ny test å tar fredagsmorgen, å da leser jeg testen ut og inn før jeg legger meg hehehehe.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Hva slags test bruker du da? Jeg har brukt stav fra blligetester, og der er ikke strimmel-biten så lang. Den skal bare stikkes ned til pilen på plast-delen.
3barnsmor? Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2008 Jeg har vel prøvd en clearblue og en first signal, cb tok jeg samme dag som mensen skulle komme. first signa tok jeg mandag. Jeg stakk den pinnen helt nedi jeg, er det ikke det man skal gjøre, men pinnen ble kanskje i våteste laget skal den ikke være veldig våt? Holdt den litt ekstra nedi også jeg da ,for å være sikker på at det ble nok der.
Klar for nr 2 Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 Jeg har goså bruk Clearblue og da har jeg stukket ned til plastdelen begynner. Går nok helt fint det(: Jeg har holdt den der ca den tiden som står på pakken.
3barnsmor? Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. juli 2008 så hele stikken skal nedi urinen ja. Ja da har jeg vel ikke gjort feil allikvel da.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 3. juli 2008 #11 Skrevet 3. juli 2008 Hele testen skal jo ikke ned i urinene. Der du holder skal ikke nedi.
3barnsmor? Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. juli 2008 Hahaha, nei jeg stikker da ikke hele hånda nedi da. Jeg stikker hele den der oppsuginsdellen oppi, til plastdelkanten.
3barnsmor? Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. juli 2008 I følge tegninga på arket til CB så ha jeg ihvertfall tatt strippen for langt ned. Har kjøpt ny test, å skal teste meg i morra tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå