Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 alenemødre. Jeg beundrer dere fordi dere klarer å ta så godt vare på barna deres, dere har ingen der som kan avlaste der med en gang det trengst, dere må gjøre alt selv når dere har syke barn eller selv er syke. Jeg har vært mye alene nå med ungene men det er bare å ringe til samboeren min så kommer han å hjelper meg med ungene våre. Jeg beundrer dere som må klare å forsørge dere selv, og ikke har 2 inntekter å leve på. Jeg synes dere er enestående alenemødre/alenefedre. Stå på videre dere er kjempe tøffe:)
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 jeg beundrer oss som klarer å holde ut med faenskapa vi deler postkasse med også, jeg..hehe men for all del; alenemødre gjør en kjempejobb.
cherry coke Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Takk=) Synes det er fantastisk å være alenemor, jeg! Kunne ikke hatt det bedre. Jenta mi mangler ingenting og vi klarer oss fint. Har til dags dato ikke synes at det har vært slitsomt heller. Men det er godt å høre at jeg er flink og gjør en god jobb=)
Norwegian by injection Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 He he, enig med deg Kjipe-Laila! Det er ikke bare bare det heller!
trippeltopp Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Signerer. Synes det er utrlig beundringsverdig! All respekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå