Gå til innhold

e det modningsreier man har når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke vært plaget me vond korsrygg i svangerskapet...men siste uka el to..ja...de kommer lamme kynnerne.

men de siste to dagan har dem vært mer intens/sterk både i magen og korsryggen å varer no ei stund...kan komme ofte i løpet av en time el plutselig dabbe av te bare noen gang i timen...ikke noe særlig på dagen..men på kvelden! har termin om 4 daga så...går jo bare å vente på at de ska bli enda strekere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat som deg, men har 23 dager til termin... Jeg har tenkt at det er kynnerne som blir kraftigere fordi de skal gjøre livmora klar til fødsel... altså modning.

Vet ikke om du har født før, men ved min første fødsel hadde jeg maserier i 14 timer før de virkelige riene satte i gang. det er dette jeg forbinder med modningsrier....

var kanskje ikke så mye til hjelp nå akkurat;)

Kanskje andre vil svare også??

Skrevet

har født før ja..men huske ikke så godt kordan det va sist..enda det e bare 3 år sia! huske ikke kordan det starta....hallo haue..hehe

Skrevet

Jeg fikk plutselig så vondt i korsryggen her for 2 uker siden.. murra skikkelig, hele natta... strålte litt fram i hoftene/lårene.. Varte lenge da, kom ikke i tak liksom..

dagen etter var jeg på ktr, og hadde da 1-2cm åpning og var ganske moden.. så både lege og JM mente det kunne vært en form for modningsrier..

Har nå hatt mye murringer til og fra i 2 uker.. og enda ikke fødsel:( er 40+4nå... men det er jo positivt at det modnes der nede, da kan fødselen bli kortere når den først setter inn...

Så håper det er en form for modningsrier for deg også!

Lykke til!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...