tesseliten Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Hvilken farge tok dere da? venter ei jente og har kjempe lyst på Camo rosa:) noen som har sett denne i virkligheten eller selger sin?
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 har denne vogna i fargen soft beige.... (marine og beige) venter også jente, og vurderte camo rosa... den var veldig fin, men vi bestemte oss for å gå for en litt mer nøytral farge...
prinsesse08 Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Vi har kjøpt denne vogna i fargen sort. Så kan vi ha den til neste baby også, uansett kjønn.
Puumi Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 vi skal hente den til uken i farven java, svart og hvitt. Ønsket egentlig elk men den er jo utsolgt overalt og prod ikke mer :/
tesseliten Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2008 Hej jenter:) Er inne på siden men får liksom ikke opp fargene lengre:/ Skulle ønske denn vogna fantes i Beige eller noe i den duren men hvordan ser soft beige ut?? kan du legge ut bilde? Er så redd den rosa camo skal bli for mye hvis du skjønner:) Så kjipt jeg ikke får sett alle fargene på siden dems:(
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 hei.. jeg skal ha den i beige. fargen er cooper 12820. den er helt lys lys brun. alså beige. den syntes jeg var desidert finest! gleder meg til jeg får den..
tesseliten Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2008 Hej:) ååå kan du sende meg bilde eller noe? får ikke sett noen av fargene dems på siden:(
Mamma til en engel<3 Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 Jeg skal ha den i svart! slik at jeg kan ha den til nestemann uansett kjønn;)
Ella78 m/ A&M Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 Vi kjøpte også denne vogna i sort, slik at den kan brukes til eventuelle fremtidige søsken, uansett kjønn. Og den er så fiiiin!
Chris&Alex♂♂ Skrevet 3. juli 2008 #10 Skrevet 3. juli 2008 vi også kjøpte den i svart for da går den til hva som helst=) men hadde jeg visst at vi skulle få en gutt denne gangen også så hadde jeg gått for blå. men men man kan jo ikke vite sånn. den er veldig fin i svart og da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå