Gå til innhold

Hvor mye sparer dere hver mnd.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal prøve å spare 10000 kr pr. mnd fremover. Ikke sikkert vi klarer det da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10.000 per mnd er litt mindre enn jeg får utbetalt nå som jeg går på 80% lønn. Så det blir litt for mye... Men ca 3.000 prøver jeg å legge unna.

Skrevet

300kr blir satt inn på fond. Ikke akkurat mye, men pusser opp hus sånn gradvis så blir ikke mer nå hvertfall.

Sier jeg skal bli flinkere hver mnd......... hehe

Skrevet

"prøve å spare".... Enten så har du penger til det eller ikke.

Jeg for min del syns du har røyka vel sterke steroider som i det hele tatt SPARER kroner. Hvis du på død og liv må fremheve din gode økonomi når folk kanskje merker renteøkninger, så burde du dra med deg goodwill'en din på visning og heller investere i bolig. De prisene er jo på vei ned....

og jeg er:

Skrevet

"spare" penger ja.. holder vel det å måtte skrape sammen det en har for å få mat på bordet tenker jeg..for min del hvertfall.

Skrevet

Akkurat nå sparer vi først og fremst ved å nedbetale gjeld :-) Pluss at vi passer på at det er penger på bufferkontoen i tilfelle noe uforutsett skjer.

Skrevet

Må få tilføye at det vanligvis er dyrt å spare med lånte penger. Så dersom du sitter med gjeld og allerede har en grei buffer, er det vel mer lønnsomt å nedbetale gjelda raskere enn å spare pengene på bankkonto. Mulig det er annerledes dersom du kan investere sparepengene i noe med høyere avkastning, kanskje en økonom kan bidra her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...