Gjest Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 blir flaue om noen stikker innom - ubedt..? Her kan det se ut som et bomba horehus støtt og stadig. Ryddesjau fra helvete om vi venter gjester. men av og til glimter jeg til; akkurat nå kan dere baare komme hit, babes
Little Dreamer Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 her ryddes det i skippertak:) Har hendt jeg ikke har åpna når det ringer på...hihihi..
blond Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Så lenge DU vet at det ikke er et horehus, så gjør det vel ikke noe at det er rotete??
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Her er det omvendt. Stort sett alltid ryddig, men i dag....... Hold dere hjemme!;-)
mamman til to gutter Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Jepp! Og kjente jeg ble litt irritert når svigermor var innom i dag og sa til samboeren (som er hjemme i permisjon) " så ryddig du har det" etter at JEG hadde en ordentlig rydderunde i det meste av huset mens samboeren min ryddet litt på kjøkkenet som var det ryddigste stedet i utgangspunktet... Og hvertfall ettersom samboeren min ikke sa noe annet enn "ja", han hadde jo i tillegg støvsugd over gulvene i dag, så han syntes vel det var pga han det var så fint:-(
Northernlights Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 I dag banka en nabo på døra, rundt klokka 9:00! Han kom inn med en stor dunk med squash og succini (aner ikke om det skrives sånn), og jeg var totalt uforberedt.Kjedelige greier når folk kommer inn, og traver rett på kjøkkenet..hehe "Im sorry about the mess", sa jeg. Oh, I dont care, Im here for friends, not for the mess, svarer naboen- hehe Har en sønn som er som en tornado. Jeg har ALDRI i mitt liv sett på makan. Han kan rote på hele stua på et-to-tre. Alle sofaputene kaster han på gulvet, og hopper på dem, eller river ut alle sko fra skohyllen. Jeg blir halvrar...men det er jo grenser for hvor sinna man kan bli på et barn, så det er frustrerende. Så rydde kan vi ikke gjøre før han har sovna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå