Gjest Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Jeg gjorde jo dette når jeg gikk på p-piller.... Men altså.... nå begynner jeg å bli litt redd for at jeg får mensen akkurat når vi skal på ferie.... Har vanligvis litt uregelmessig mens, men nå de siste mnd. så tror jeg jammen den har vært ganske stabil. Tror også (kjappe meg husker jo ikke engang en mnd tilbake...) at den nærmer seg nå. (Gubben tror i alle fall det for han får så mye kjeft om dagen....hehe) Så til spm... kan jeg utsette den litt med å begynne på et p-pillebrett eller blir det bare tull?? Har Marvelon her fra jeg gikk på de men er redd jeg skal lage bare kluss og kanskje en verre blødning enn den jeg ville fått ved en vanlig mens..... Noen som vet noe om slikt eller har erfaringer??
susemor-3 små Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Aner ikke hvordan det er med marvelon. Men hvis du får resept på primolut hos legen din, kan du bruke disse til å utsette mensen. Det er ikke vanlige p-piller, men piller som kan brukes bla til å utsette mensen med.
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Ok... Tror i utganspunktet at Marvelon går for å være greit til å styre sykluser siden det ikke er en lavdosepille..... Tror blant annet det er ganske vanlig praksis i andre land at man tar de tre mnd i strekk uten opphold..... Hmmmm..... lurer på om jeg bare må prøve jeg... Shit å få mens når man skal på ferie... særlig siden de første dagene er relativt kraftige også.... Æsj... skulle tenkt på dette før ... Tusen takk for svar forresten... )
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Man kan hoppe over en mens ved å bare begynne på nytt brett, ikke ta disse tullepillene man tar under mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå