Julistråle Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Det sies at når babyen "rister" i magen tisser den, men at dette kun gjelder guttebabyer. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Bare nysgjerrig...
LillyLilly Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Kan verken bekrefte eller avkrefte dette, men min gutt rister på en måte!! kanskje det er derfor!!
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 hehe min gutt rister og i blandt..men jeg har jo hatt jente i magen og men da husker jeg ikke om hu ristet eller ei..er så lenge siden;)
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har gutt i magen, og han "rister" nå og da. Kjennes nesten ut som et 2 sekunders epileptisk anfall... Men siden det skjer flere av dere, regner jeg med at det er normalt?! Jeg hadde faktisk tenkt å skrive et innlegg om dette for å høre om det skjer flere )
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Hos meg rister babyen masse, og de påstår at det er en jente...
Hjerterdamen Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Så snodig, sat og tenkte på dette med ristinga i går kveld, jeg har tre jenter og har ikke opplevd lignede.... Nå har jeg gutt i magen, og innimellom rister det ja.... he he
Buble Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 Haha, min baby rister masse inni magen! :-) Så skjønt! Men jeg har ikke noen graviditet med jente å sammenligne med da, men riste gjør han! :-)
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 Min baby rister, men jeg venter jente, trodde jeg i hvertfall... Ble litt bekymret nå for at de kanskje kan ha sett feil på ul! Da må vi i gang igjen for å finne nytt navn, og det blir en gutt med masse rosa tepper og klær. Huff, håper det er en jente, er så innstilt på at jeg har en liten Olivia i magen!
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 sist gang jeg gikk gravid ristet magen..trodde det var en gutt, fordi jeg hadde hørt at da tisset han. Men kom ei jente;) de rister de også
sjara Skrevet 3. juli 2008 #10 Skrevet 3. juli 2008 Gutten min rister, men har ikke hørt noe om at det er fordi det er en liten gutt inni magen. Har tenkt at det er sånne rykninger man ser spedbarn har jeg, sånne søte:) Men kanskje han tisser, gud vet, he he
loffmusa Skrevet 3. juli 2008 #11 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har og¨så kjent denne ristingen( minner meg om en våt hund som rister seg etter å ha badet). men vi venter ei jente, fått bilde av hennes kjønnslepper og alle 3 ultralyd timene har sagt JENTE. Her er dt mye Rosa:) så dt tror jg ALLE kan gjøre uansett KJØNN,
Sj¤kkus med prinsen i magen Skrevet 3. juli 2008 #12 Skrevet 3. juli 2008 Da jeg hadde jente i magen rista det, og nå sier de jeg har gutt og det rister nå også. Har ikke rista de siste ukene faktisk, kanskje fordi jeg bare har få dager igjen..
Julistråle Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. juli 2008 Da er det bekreftet at dersom den lille faktisk tisser når den "rister" så er det uavhengig av kjønn! Vi vet ikke kjønn på den lille, men da kan jeg ikke si at det er gutt på bakrgunn av "ristingen" ihvertfall...)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 3. juli 2008 #14 Skrevet 3. juli 2008 Her rister det ikke, men det ER en gutt i allefall....
lip smacker Skrevet 3. juli 2008 #15 Skrevet 3. juli 2008 Med mine 2 jenter ristet det ikke i det hele tatt,men nå rister det rett som det er og jeg venter gutt:-) Så dette kan jeg tro på!
Eowyn Skrevet 3. juli 2008 #16 Skrevet 3. juli 2008 Om det er lik risting vet jeg jo ikke, men kjenner noe jeg mener er risting (kjappe rytmiske bevegelser som når du rister milkshake) Og jeg har jente i magen, dersom ikke 4 ultralyder har tatt feil.... Husker faktisk ikke slik risting med de to guttene mine.
<3 Lilly <3 Skrevet 3. juli 2008 #17 Skrevet 3. juli 2008 Tviler sterkt på at dette kun gjelder gutter. her er det ei jente. bekrefta med utallige ul. her rister det også. =)
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #18 Skrevet 3. juli 2008 Har og en jente i magen og hu rister...hehe det føles sikkelig sprøtt når de gjør det =D kanskje gutter rister kraftigere enn jenter så det merkes bedre.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå