Gjest Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Inviterer dere faddere? Mine faddere er nemlig hovedsaklig tanter og onkler, og jeg synes det blir veldig feil å kun be tantene/onklene mine som også er faddere, da jeg stort sett har nærmere kontakt med de som ikke er fadder på meg. Det er imidlertid uaktuelt å be alle tantene og onklene mine, da samboeren min har STOR slekt, og vi vil ikke be ett ledd fra min side, uten å be det samme leddet fra hans. Så når dere kun inviterer nærmeste familie, altså foreldre, besteforeldre, søsken og forlovere, innebærer det også fadderne?
flypapir Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Vi hadde kun nærmeste familie og noen venner. Ingen faddere... Men vi giftet oss i spania da. Kan være vi hadde gjort noe annerledes dersom vi hadde giftet oss i norge.. Gjør det som føles riktig for dere, det er jo deres dag!
babypåvegerdritalei Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Vi har kjempestor familie begge to, men det er litt spesielt på moren hans sin side - sivgermor har nemlig bare et søsken som lever (broren døde for mange år siden). Dette søskenet er også¨en del yngre og mannen hennes er mer kompis enn onkel for mannen min, så han hadde veldig lyst å ha de der. Så de + et tante- og onkelpar fra min slekt ble invitert. Resultatet var at vi hadde foreldre, søsken, besteforeldre og hvert sitt tante- og onkelpar. De fra min side er faddere. Ellers inviterte vi ikke faddere i det hele tatt...kanskje litt rart, men sånn ble det her!
babypåvegerdritalei Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 For so du sier: man har gjerne hatt mer omgang med andre enn de som faddere - av mange grunner :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå