Gå til innhold

Lang ventetid for psykolog-time med driftstilskudd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte sikkert 10 stykker i dag, men enten tar de ikke telefon eller så er det telefonsvarer.

Hvor lang ventetid må jeg egentlig regne med hvis jeg er så heldig at jeg ringer en som faktisk tar telefonen (Oslo)??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få liste fra legen din over de du kan bruke, skriv et brev(om hva du trenger hjelp til) og send til et utvalg av dem. Noen jobber bare med visse typer problemer (eks tar ikke rusproblematikk) men det står på lista

Du kommer til å få masse avslag, men det er bedre å få dem pr post enn på telefonen. Det er skikkelig slitsomt, men jeg fikk "napp" etterhvert på et av brevene.

Lykke til!

Skrevet

Takk for tips. Jeg visste faktisk ikke at det er så vanskelig. Jeg fikk en liste på 4 A4 sider over psykologer i Oslo med driftstilskudd. Legen forberedte meg på at jeg måtte ringe maaaange for å få napp. Men ærlig talt... Så vanskelig liksom?? Burde de ikke være glad for å få pasienter?

Men sikkert lurt å skrive brev. Problemet er at det er ferie nå, og derfor sikkert ekstra vanskelig. Dette dreier seg om en svangerskapsdepresjon. Legen ønsker også at jeg går til oppfølging etter fødsel.

Takk igjen for tipset om å skrive brev:-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...