Gå til innhold

flere som har oppdaget Schleich dyr?


Anbefalte innlegg

Skrevet

de er jo sååå naturtro, kjempeflotte..noe annet enn de dyrene man får 20 av i ei pakke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, for leeeeenge siden.

 

Ringte importøren, fikk tilsendt en stoor katalog. Gutta elsker den katalogen, som viser fra ALLE figurene de fører

Skrevet

hehe Kevin har 6 til nå..siste han fikk var krokodillen :) den sover han med hver natt=)

Skrevet

mine har...altfor mange. En sånn greie vi har på byturer, det; innom og kjøpe et dyr (eller to..)

Dessuten ønsket seg til jul, bursdager og av overivrige bæssforeldre

Kvaliteten er jo suuuper

Skrevet

vi pleier å kjøpe på BR leker,,,der koster de 59,90 for de største..mener det er litt rineligere enn ellers?

Skrevet

våres koster rundt der de og... digger de dyra..

Skrevet

det er jo ikke dyrt..de holder for alltid..

Skrevet

hehe, har jobbet i lekebutikk så kjenner dyrene godt. Husker jeg fikk sjefen min til å sette kaffen i halsen da jeg bestilte som en gal rett før jul, men innen nyttår var alt borte. Knall fine smågaver! De er dyre, men det er kvalitet og jeg synes det er hyggelig at frøkna kan leke med plastdyr uten "sømmer". Så vidt jeg husker blir de håndmalt... Synes det er utrolig, men det forklarer i hvert fall prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...