Ksenia & Anjem Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 de er jo sååå naturtro, kjempeflotte..noe annet enn de dyrene man får 20 av i ei pakke
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 hehe, for leeeeenge siden. Ringte importøren, fikk tilsendt en stoor katalog. Gutta elsker den katalogen, som viser fra ALLE figurene de fører
Ksenia & Anjem Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 hehe Kevin har 6 til nå..siste han fikk var krokodillen den sover han med hver natt=)
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 mine har...altfor mange. En sånn greie vi har på byturer, det; innom og kjøpe et dyr (eller to..) Dessuten ønsket seg til jul, bursdager og av overivrige bæssforeldre Kvaliteten er jo suuuper
Ksenia & Anjem Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2008 vi pleier å kjøpe på BR leker,,,der koster de 59,90 for de største..mener det er litt rineligere enn ellers?
ApriIbaby Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 her er noen: http://www.saksager.dk/group.asp?group=482
Ksenia & Anjem Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. juli 2008 det er jo ikke dyrt..de holder for alltid..
Sessa ruger igjen... Skrevet 2. juli 2008 #10 Skrevet 2. juli 2008 hehe, har jobbet i lekebutikk så kjenner dyrene godt. Husker jeg fikk sjefen min til å sette kaffen i halsen da jeg bestilte som en gal rett før jul, men innen nyttår var alt borte. Knall fine smågaver! De er dyre, men det er kvalitet og jeg synes det er hyggelig at frøkna kan leke med plastdyr uten "sømmer". Så vidt jeg husker blir de håndmalt... Synes det er utrolig, men det forklarer i hvert fall prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå