Gå til innhold

Hvorda er ukene deres jenter?


Millerine

Anbefalte innlegg

Føler meg bare så kjedelig og grå om dagen.

Det skjer liksom ikkeno!

Hver dag er jeg hjemme med Lillemann og koser meg selvsagt med ham.

Føler at alle andre med babyer er sånn på farten hele tiden, de lever glamorøse og sosiale liv. Så jeg sitter her og og bare hører om hva de andre skal eller har gjort.

Skjer det noe her i heimen er det trilletur i boligfeltet eller i byen. Skal vi kjøre på handletur med Papse å Rimi, ja da oppleves det neste litt eksotisk!

Heldigvis ler jeg av meg selv og tenker at det går opp og ned her i livet.

Men ofte blir jeg redd for at min lille kjeder seg og ikke får nok sosial stimmulans.

Hvordan er deres uker? Er dere mye sosiale med deres små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kommer nok ann på hvor du bor, her i oslo er det masse å gjøre med babyer, babybio to ganger i uka, babyomvisninger på nasjonal museene, foredrag på litteraturhuset etc! og så har vi barselgruppa, pluss andre fra helsestasjonen med eldre og yngre babyer å leke med!

her er det veldig sosialt på helsest, jeg har blitt vennine med ei jeg veide sammen med en gang!

 

så er vi ute å tar en lunch en gang i blandt med venniner som er på jobb!

 

bor du på et større sted, kan du jo henge litt på helsestasjonen?

har dere ikke barselgruppe? prøv å lag din egen, med babyer i alle aldre, ev dibtreff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Forstår hva du mener. Jeg er også stortsett hjemme med lillemann og går tur alene rundt omkring der vi bor. Vi bor i en liten kommune der det skjer lite for folk med småbarn. Går i barselgruppe en gang i måneden. Det er kjekt. Om kveldene derimot, nå han far kommer hjem, går jeg på kafè med venner, går på besøk, trener og klubb. Dette er da uten lillemann. Viktig å ha et voksenliv også. Noen kvelder får vi barnevakt sånn at vi kan gå ut sammen å finne på noe. Må ta vare på kjærligheten vet du. Det er bare tre månder til jeg skal begynne på jobb igjen. Føles alt for lite tid spør du meg. Hadde aldri trodd jeg skulle trives så godt i mitt eget (og lillemann) selskap.

(Er gravid igjen så det blir bare 4 mnd på jobb før neste permisjon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...