FrkForsiktig Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Er de gode? Dyre / billige i forhold til andre? Evt hvilke produkter er bra, hvilke er mindre bra?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Jeg bruker mye oriflame produkter... Er avhengig av ansiktskrem med aloe vera (grønn tube, husker ikke mer hva den heter) Har mye sminke der i fra og solkremen er tipp topp! Tuppa sliter med soleksem, men etter vi begynte med solkremen til oriflame har hun blitt bra! Og jeg er avhengig av en foundation som de har der også ;) Jeg synes ikke det er dyrt i forhold til andre ting nei, men kjøper ofte når det er på tilbud også da..
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Jeg orker ikke oriflame!! Mye av produktene lukter pyton. Særlig kremene. Hadde en handkrem som skulle være såå god! Parfymefri. Men når den stod på bordet kunne jeg sitte å kjenne lukten av tuben. *Døh* Kjøpte en mascara en gang også. Den bare klebet seg til! 4.gangen jeg hadde den inne for bytting kom den aldri igjen, hørte ikke noe mer heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå