trinebeate Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Nå som jeg går hjemme har jeg tenkt at jeg bare må finne meg en hobby. Er så lei av at hver dag stort sett er like. Så er det noen som har en hobby å anbefale?? gjerne noe kreativt, men ikke for vanskelig. (Strikking osv er ikke noe for meg.) Blir kjempeglad for mange svar:)
LilleMagen Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Jeg skal begynne med scrapbooking og kort-laging =)
_Ms_ Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Det skal jeg også begynne med. med litt kreativitet er det lett å lage kjempe fine kort og album:)
Eso Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Jeg holder på med kort-laging! Kjempe moro og enkelt! Anbefales! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå