Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Har hatt en krangel med BF i dag...Han ble irritert for at barnet ikke ville gi ham kos når han leverte han til meg etter samvær i dag, så nå sier han at han har skal kontakte advokat å få det slik at jeg ikke får ta ham ut av fylket på ferie. Kan han nekte meg å reise på ferie med barnet? Vi har delt foreldreansvar. Håper på svar!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Dummeste jeg har hørt! Tror ingen advokat vil ta den der "saken". Du har ingenting å frykte:=) -anonymine
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Takk for svar:) han er kjent for å komme med tomme trusler, men blir alltid litt bekymret når han sier sånn! Da kan vi reise på ferie uten å tenke på det:) HI
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 haha.. den var ny;) Det neste blir vel at du ikke får forlate leiligheten;) Du kan reise på ferie akkurat hvor du vil:) Også til utlandet, men passet kan ta litt lengre tid å skaffe, dersom bf setter seg på bakbeina. Så lenge det er snakk om ferie, har bf ingenting han skulle sagt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå