Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Skal forhåpentlig vis på ferie bare jeg og sambo til høsten, men aner ikke hvor:s Tenkte litt på paris, men har hørt at det er så dyrt, så vet ikke helt... Så da erdet bare å komme med ditt beste ferie tips:D
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 vi har bryllupsdag den 20 juli, har hyrt barnevakt fra lørdag til søndag, så skal vi til alta på dags-spa! så shopping, middag, så hjem å nyte ei natt uten mini i hus..!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2008 Høres hærlig ut, men vi vil reise bort:) Mamma har sagt ja til å komme å bo hos oss 1 uke også
mandapus Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 her har jeg bodd, og skal tilbake i sommer (paris..): http://www.paris-hostel.biz/frankrig/hoteller-vandrerhjem.html nyyydelig, og billig Send meg gjerne en pm!!
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Paris er absolutt ikke dyrt! Hvertfall ikke så lenge man er vandt til norske priser Jeg elsker byen og det er utrolig romantisk der..
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 Har akkurat kommet hjem fra Valencia og det synes jeg var en fantastisk fin by:) Trengte ikke mere romantikk jeg ivertfall hehehehe
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. juli 2008 Masse tips:D Sitter å leiter etter priser på fly, og hotell:D
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #11 Skrevet 2. juli 2008 Det var ivertfall billig å fly fra Rygge.... tror Norwegian har rimelige turer fra Gardermoen også. Det jeg synes var et pluss i Valencia var kombinasjonen storby + strand:) http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g187529-d228588-Reviews-Husa_Reina_Victoria-Valencia_Valencian_Country.html Vi bodde forresten på dette hotelet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå