Gå til innhold

Dere som er så flinke på interiør :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal shoppe gardiner i morgen, til stua, som vi ikke har pusset opp enda. Den er per nå ROSA! Jeg har planer om å male den beige, caffe latte eller noe sånt. Hvilken farge på gardinene burde jeg ta da?

De trenger ikke å matche det rosa som er her nå altså, for det er grå-rosa og lyserosa det går i her. Nydelig! hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke flink, men kanskje noen lyse gardiner?

Skrevet

Jepp lyse hadde jeg tenkt. Jeg vet bare ikke hvilken farge som passer til lys beige :/

Er superdårlig på fargekombinasjoner.

Skrevet

Mal hvite vegger så kan du bytte gardiner hver dag om du vil ! :-)

Skrevet

Hehe... Jeg også, så derfor kan jeg ikke hjelpe deg mer:)

Skrevet

Men, hvit er så kjedelig! Også tror jeg det hadde blitt for kaldt...

Skrevet

Vi har caffelatte på veggene og hvite gardiner..:)

Skrevet

ALLE har caffelatte på veggene,og jeg har enda ikke sett en plass det er fint jeg.. Syntes den ser missfarget ut.. men ville også tatt hvite gardiner da ! :-)

Skrevet

Da får jeg se om de har noen fine hvite gardiner. Eller kanskje gardindama i butikken vet noe mer :) hehe

Skrevet

Så du påstår at veggene våre ser missfargede ut? Hyggelig...

Smak og behag, her er det fint og vi har en veldig åpen og lys leilighet.

Skrevet

Jeg skal ha en lignende farge som du. Jeg skal ha mosegrønne liftgardiner på kjøkken og rustfargede panelgardiner i stue. Liker det ikke helt sterilt

Skrevet

Liker det ikke helt sterilt jeg heller, men tør ikke helt eksperimentere med farger. Hadde sorte gardiner i stua før vi flyttet, og det var caffe latte på veggene der og. Men sort er ikke så veldig fint akkurat da... Ikke i stua.

Skrevet

Vi har eggehvitt i hele hovedetasjen og det er ikke kaldt, da kan du trikse og mikse med tilbehør. Har kaffelatte i kjellerleiligheten og jeg synes eggehvitt er finere.......men d var vel egentlig ikke dette du lurte på he he

Skrevet

Brunt, kremhvitt og olivengrønt er fint til latte=)

Skrevet

Ellos hadde panelgardiner i mange forskjellige farger (ensfargede) fra 29 kr for 2...så det er ikke farlig å prøve. Du kan tom returnere hvis du ikke liker det

Skrevet

Brunt var ikke så dumt kanskje! :)

Ellos ja, da skal jeg se der og, men kan ikke ha panelgardiner. Det er ganske store lange vinduer her, og en dobbeldør til balkongen.

Skrevet

synes tynne, lette kritthvite gardiner er fint jeg:)

Skrevet

Husk at det skal passe til det du har fra før også da, møbler, o.l :)

Skrevet

nei,jeg påstår at de veggene jeg har sett har sett missfargede ut. Jeg har nok ikke vært hos deg.

Skrevet

Hvilken farge er møblene dine i da?

Personlig er jeg glad i hvitt. Beige lingardiner også veldig pent. Liker lyse gardiner som gir stor romfølelse. Også har jeg en forkjærlighet for store hemper eller pene buer på gardinene.

En venninne har brune gardiner med sort barokkmønster, de er kjempefine. De har brune møbler og noe helt mørkt.

Skrevet

Har beige møbler nå, men de skal ned i kjellerstua når økonomien tillater en ny sofa, hehe.

Skrevet

jeg hadde nok takk lyse litt tynne gardiner nå til sommern, selv har jeg hvite vegger, medaljongtapet på 1.5vegg, å gardiner i hvit, med brund mønster, brune møbler å valnøtt, å turkise pyntebuter, duker å div pynt....

Skrevet

Cafe latte kan se helt forskjellig ut fra hus til hus, avhengig av lyset. Jeg har sett den fargen i stuer der den ser mørk og skitten ut, og i stuer der den er ren og lys. Spørs hvilken himmelretningen stuen er, hvor mange vinduer osv.

Skrevet

brunt, sandfarget, grått osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...