Gå til innhold

blir så irritert når..

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle sier åååå så flott du er..du er så fin..se på den perfekte gravidmagen..bla bla..skal stryke å ta på..ååååååårh ser dere ikke hvor feit jeg er da???vann i kroppen å dobbelhake,kjenn etter så kjenner dere fettet som ligger på magen som bare er strekkt så mye at d nesten ikke syns..

jada d er bedre at de sier dette enn at de skal kommentere hvor stor jeg er osv..

men sier de d bare for å være snille??for da kan de bare la var ..d blir falskt..

jeg er 32 uker å hater hvordan jeg ser ut..å jeg har 8 uker igjen..har allerede fått vann i både bein og fjes..jeg er ikke høy,1.67 cm,å nå har jeg blitt 90 kg..herregud hvor er d fint en plass da?

ååårh vil bare grine..

til de som skal gi meg en preken nå ,kan bare la var..dette er bare tankene mine jeg måtte få ut..

jeg vil bare ha kroppen min tilbake..

å jeg hater dette finværet..alle skal jo på stranden..så kommer jeg da..vaggende nedover ,varm ,svett rød som en hummer å feit som en hval..å guuuuuu så kult..!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann har alltid syntes gravide kvinner er fantastisk flotte. (Lenge før jeg ble gravid) Så det kan faktisk hende at folk flest har et langt mere positivt syn på deg en du har selv. Klem fra hvalrossen meg.

Skrevet

Jeg var akkurat der du er nå i fjor.

Så skjønner hva du går igjennom.

Jeg er 163,og gikk også opp en del,sist vi sjekket på slutten var jeg 96kg tung.

Følte meg ikke mye bra nei...Trøst deg med at det lille nurket får deg til å glemme de kgn iallefall et par uker etter fødsel.....*Etter det er det opp til en selv hva en gjør med de extra kg,jeg sliter enda med mine,så har ingen tips der dessverre,

Lykke til iallefall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...