Mamma+2 Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Nå er jeg dyktig lei denne Urinveisinfeksjonen- har hanglet mer eller mindre hele våren, med flere pencelinkurer- fikk til slutt et slag som var det som skulle ta " alt" av urinveisinfeksjoner. Skulle gå på denne i 14 dager....har vert veldig bra...men nå er jeg på 10.dagen og tror du ikke jeg begynner få igjen symptomene.....HJELP..... Noen som har vert borti det samme???
BettyBoob Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 uff - var mye plaget da jeg var yngre.. ei venninne av mamma gikk på antibiotika i ett år!! for å bli kvitt det for godt. for meg hjelper det nå stort sett å ta tranebærkapsler når jeg får lette symptomer. venninner av meg tar dette daglig for å forebygge
Mamma+2 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 Jeg har og sliti siden jeg var liten, gikk da på pencelin i 1 år som 3 åring. Tranebær fungerer desverre ikke her...
SokkeLaila Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 felleskatalogen.no -skriv 'Hiprex' i søketeksten.. Kanskje det hadde vært noe å foreslå for legen din..?
Mamma+2 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2008 jeg har fått Hiprex av legen, problemet er at jeg aldri har fått starta på den i og med at jeg skal være helt kvitt den jeg har først...og det ser jo ut til å ha blitt kronisk.....sukk!!! Sendt en mail til legen nå- er livredd for at fastlegen min går ut i ferie og her sitter jeg....
Norwegian by injection Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Har blitt grundig undersøkt? Nyrene og urinveien? Sønnen min har refluks på høyre siden og må gå på en forbyggende antibotika til han er 2år...da skal han ha vokst det av seg ellers så må han opereres...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå