Gå til innhold

Hvorfor i huleste står ikke dette i bruksanvisningen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sjekket bruksanvisningen for lille-snupp, og der står det ingenting om at det er fullstendig bortkastet å bruke penger på leketøy til små oppdagere.

Det eneste man trenger er:

Klesplagg med SNOR i! Ikke sånne tynne snorer som finnes i dyre, fine dra-leker, nei sånne tykke som finnes i joggebukser og hettejakker. Med dusk på.

Har man ikke klesplagg med snor i, tar man gjerne ta klærne på på vrangen så det er mulig å få tak i vaskelappen. IKKE klipp av vaskelappen av noe!!!

Og ikke klipp av de stygge lappene på bamser o.l.

Grønnsakbørste/ oppvaskbørste, potet-rist, grytelokk/ kakeformer (les: trommer), spisepinner (les: trommestikker), fulle potetgullposer, plastkopper og lokk er MYE mer populært enn pedagiske leker fra Fisher Price.

Andres leker er alltid mer interessant enn egne, så lag en byttering: enten av unger, eller av leker.

Noen flere oppdagelser der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte noe viktig:

Fjern "reklame - nei takk"-merket på postkassa.

1 stk. Italian House-brosjyre = 30 minutter fornøyd leketid!

Skrevet

Ja ikke glem en rull med dopapir eller en eske makaroni :o)

Det kan være gøy i evigheter.

Bytte barn ja, sikkert flott når man går lei av å bytte leker *skratter*

Skrevet

... Eller hva med du kilo sukker, eller en boks med kakaopulver... Ha ha ha alt annet en de dyre pedagogiske lekene er stas. Rennende vann to boller og en krakk, det er en høydare hos oss. :)

Skrevet

En tom bøtte vann, en full bøtte vann, to spader og ei naken frk bøtteknott var lykke på verandan hos os i dag!!

Ellers så er mobiler poppis; "hellu hellu!"

Skrevet

Jeg nevner i fleng....for her er heller ikke noen av lekene spennende.

Zinksalve,mobil,peisblåser,skrujern,fjernkontroll,spruteflaske,sko i alle varianter,fryseposer på rull,kulepenn,dvd filmene,øser,visper,ketchupflaske med vann i,nøkler,storesøsters smykkekurv,post it lapper,babymatglassene m/lokk ++++++++

;)

Skrevet

Måka liker egentlig det meste...han kan gjerne leke med Juniors leker, men om han finner spennende alternative ting rundtomkring...

Gryter, alt som finnes i roteskuffen av redskaper, sko, tannbørster, tannkrem, vannekanne, bøtte med vann, støvsugeren....

Skrevet

har du alt det der i roteskuffen phantomet... du imponerer og overrasker stadig :-) men å oppbevare en bøtte med vann sammen med de andre tingene... kan jeg få anbefale å ikke gjøre det? :-)

Skrevet

Kolonialskuff med div. suppeposer fra Toro, makaroniesker. Tresleiv og grytelokk!

Den minste storejenta mi fant en boks full med krumkaker i kjøkkenskapet da hun var liten! Den kunne ristes og dunkes hardt i gulvet. og boksen var så stor at den nesten kunne klatres på.

Det var kjekt,- for henne. Og kakesmuler smaker jo like godt, men det pynter ikke sånn på fatet i juleselskap altså ! :-)

Skrevet

Fy deg dritgrei!

Nå lo jeg så fælt at jeg er redd jeg har vekket hele nabolaget.

Alle dører og vinduer står jo på vidt gap i tropenatten, og latterkrampe klokka 2 på natta høres godt kan jeg tenke meg... Morsomt lell da. For meg ihvertfall;-)

Imponerende roteskoff ja. Og at det er plass til støvsugeren også da, i tillegg til den bøtta med vann...

Ja, veldig greit å ha alt på et sted da, så vet man hvor ting er liksom.

Ler meg halvt ihjel nå altså!

Ha ha ha ha ha!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...