Barn i huset <3 Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 hva gir dere barnet i tilegg til mme?.... malt,camille te osv og hvor mye? har dere problemer med mye luft i magen hos den lille? lille gutt har en del problemer med dette. hadde satt stor pris på tips om hvor mye jeg skal gi osv
Poteto Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 eg gav malt i tillegg.. til 100 ml mme tok en å duppet ts halvt nedi glasset å rørte det ut..
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Størsta mi var veldig plaget med hard mage, da blandet jeg litt malt i mme hennes. Minsta er helt fin i magen, og da gir jeg kun mme. Om jeg hadde gitt malt til henne, hadde hun sikkert fått kjempeløs mage.. Tror jeg tok ca en teskje malt i en flaske mme eller noe.
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Har malt i alle flaskene hans, tar ca halv t-skje i hver flaske. Ikke noe problemer med luft i magen, han har nok alltid hatt en sterk mage, så og si aldri hatt vondt i magen. Men får å få regelmessig avføring så har jeg malt i hver flaske.
Barn i huset <3 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2008 opp igjen;) setter pris på alle svar;)
Sjokoladekaka Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 litt sukkervatn, meiner eg å ha høyrt skal hjelpe på luft i magen/mageknip hos dei små. Eg har heldigvis ikkje hatt ungar med luftplager/mageknip.
¤ my precious ¤ Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 Da smurfen var liten hjalp det ikke med malt, eller lignende...Han var like hard i magen... Til slutt byttet jeg MME-merke og det hjalp :-))
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #10 Skrevet 3. juli 2008 Fenikkelte eller kolikkte kan du gi. Feks 5 ml mellom måltidene.Det hjelper på å få opp eller ut luft...
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 3. juli 2008 #11 Skrevet 3. juli 2008 Vi ga ca 1/4 teskje malt i hver flaske... Hadde litt problemer med luft i magen innimellom og fikk anbefalt å røre ut pulveret istedet for å riste flasken... Her hjalp det faktisk... Men ellers har jeg ikke noen andre gode råd mot luft i magen enn de som er nevnt over...
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 3. juli 2008 #12 Skrevet 3. juli 2008 Noen med malt og noen med fenikkelte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå