Gå til innhold

til dere som gir barnet mme......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gir dere barnet i tilegg til mme?.... malt,camille te osv og hvor mye?

har dere problemer med mye luft i magen hos den lille?

lille gutt har en del problemer med dette. hadde satt stor pris på tips om hvor mye jeg skal gi osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg gav malt i tillegg.. til 100 ml mme tok en å duppet ts halvt nedi glasset å rørte det ut..

Skrevet

opp igjen;)

Skrevet

Størsta mi var veldig plaget med hard mage, da blandet jeg litt malt i mme hennes. Minsta er helt fin i magen, og da gir jeg kun mme. Om jeg hadde gitt malt til henne, hadde hun sikkert fått kjempeløs mage..

Tror jeg tok ca en teskje malt i en flaske mme eller noe.

Skrevet

Har malt i alle flaskene hans, tar ca halv t-skje i hver flaske. Ikke noe problemer med luft i magen, han har nok alltid hatt en sterk mage, så og si aldri hatt vondt i magen. Men får å få regelmessig avføring så har jeg malt i hver flaske.

Skrevet

opp igjen;) setter pris på alle svar;)

Skrevet

dytter;)

Skrevet

litt sukkervatn, meiner eg å ha høyrt skal hjelpe på luft i magen/mageknip hos dei små.

Eg har heldigvis ikkje hatt ungar med luftplager/mageknip.

Skrevet

Da smurfen var liten hjalp det ikke med malt, eller lignende...Han var like hard i magen...

Til slutt byttet jeg MME-merke og det hjalp :-))

Skrevet

Fenikkelte eller kolikkte kan du gi. Feks 5 ml mellom måltidene.Det hjelper på å få opp eller ut luft...

Skrevet

Vi ga ca 1/4 teskje malt i hver flaske... Hadde litt problemer med luft i magen innimellom og fikk anbefalt å røre ut pulveret istedet for å riste flasken... Her hjalp det faktisk... Men ellers har jeg ikke noen andre gode råd mot luft i magen enn de som er nevnt over...

Skrevet

Noen med malt og noen med fenikkelte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...